اخبار داغ

مسئول معاونت آموزش حوزه‌های علمیه زنجان:

پذیرش حوزه های علمیه زنجان تا پانزده فروردین ادامه دارد/ پذیرش حوزه علمیه سفیران هدایت صائین قعله برای اولین بار در زنجان

پذیرش حوزه های علمیه زنجان تا پانزده فروردین ادامه دارد/ پذیرش حوزه علمیه سفیران هدایت صائین قعله برای اولین بار در زنجان
مسئول معاونت آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان گفت: پذیرش حوزه های علمیه استان زنجان از دهم بهمن ماه شروع و تا پانزدهم فروردین سال 1396 ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‎الاسلام رضاعلی خلفی در گفت و گو با مهرزنجان، با بیان اینکه امسال نیز پذیرش حوزه های علمیه از دهم بهمن ماه شروع شده است،افزود: پذیرش در حوزه های علمیه استان زنجان تا پانزدهم فروردین سال 1396 ادامه دارد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‎الاسلام رضاعلی خلفی در گفت و گو با , مهرزنجان, ، با بیان اینکه امسال نیز پذیرش حوزه های علمیه از دهم بهمن ماه شروع شده است،افزود: پذیرش در حوزه های علمیه استان زنجان تا پانزدهم فروردین سال 1396 ادامه دارد.  ,

وی با بیان اینکه آزمون ورودی حوزه های علمیه در 25 فروردین سال 1396 برگزار می شود، تصریح کرد: پذیرش در حوزه علمیه سفیران هدایت صائین قلعه نیز صورت می گیرد.

,

مسئول معاونت آموزش حوزه‌های علمیه زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هزار نفر در حوزه های علمیه زنجان مشغول به تحصل هستند، گفت: حوزه علمیه صائین قلعه به صورت کوتاه مدت می باشد و پذیرفته شدگان بعد از گذرانیدن دوره کوتاه مدت به تبلیغ می پردازند.

,

حجت الاسلام خلفی تاکید کرد: متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه که با مدرک سطح عالی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس هستند، پیشنهاد می شود مدارس کوتاه مدت و سفیران هدایت را انتخاب کنند.

,

وی ادامه داد: مدت تحصیل سفیران هدایت 5 سال است و در قبال آموزش علوم حوزوی متقاضیان متعهد می شوند که به فعالیت های تبلیغی در روستاهایی که جمعیت بیشتری دارند و متقاضی روحانی مستقر هستند، بپردازند.

,

مسئول معاونت آموزش حوزه‌های علمیه زنجان گفت: با توجه به اینکه کد سفیران هدایت صائین قلعه صادر نشده و در دفترچه وجود ندارد ، متقاضیان تحصیل در این مدارس می توانند حوزه های دیگر مثل قزوین و جاهای دیگر را انتخاب کنند و بعد از اعلام نتایج با مراجعه حضوری ما برای آنها تشکیل پرونده داده و بعد از گذرانیدن مراحل مصاحبه و اعلام نتایج مصاحبه در حوزه پذیرش می شوند.

,

وی ادامه داد حوزه سفیران هدایت فقط از دیپلم و سطح عالی پذیرش دارد.

,

پذیرش حوزه های علمیه زنجان تا پانزده فروردین ادامه دارد

, پذیرش حوزه های علمیه زنجان تا پانزده فروردین ادامه دارد, پذیرش حوزه های علمیه زنجان تا پانزده فروردین ادامه دارد,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه