اخبار داغ

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین:

استاندار مستندات ایجاد ۱۵هزار شغل در قزوین را ارائه نماید/ برخی مدیران استان در ارائه آمار، فریبکارانه رفتار می‌کنند

استاندار مستندات ایجاد ۱۵هزار شغل در قزوین را ارائه نماید/ برخی مدیران استان در ارائه آمار، فریبکارانه رفتار می‌کنند
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گفت: هیچ شفافیتی در عملکرد مدیران و مسولان دولت در سطح کلان و استان نمی‌بینیم بلکه به نوعی مبهم سخن می‌گویند تا بتوانند به زعم خود کارنامه موفقی ارائه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین شفیعی‌ها دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با  اشاره به مشکلات اقتصادی و ضعف مدیریت دولت در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: هدف گذاری‌های دولت یازدهم از همان ابتدا به گونه‌ای بود که حل همه مشکلات کشور را به برجام و مذاکرات گره زد و نوعی خوش خیالی و امید واهی را جامعه تزریق کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شاخص،,

وی افزود: با توجه به بدعهدی‌های دشمنان در طول تاریخ به خصوص آمریکا، ثابت شده که هرگز نمی‌شود به وعده‌های دشمنان دل بست و امیدوار بود.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تصریح کرد: برجام نافرجام، نتیجه شکست سیاست‌های غلط دولتی بود که بر خلاف اصول و خطوط انقلاب اسلامی وارد جریان مذاکره با آمریکا شد و بدتر از آن نیز به مذاکرات دل بست.

,

شفیعی‌ها بیان کرد: آقای رییس جمهور دلخوشی و وعده‌های زیادی به مردم داد در حالی که نتیجه‌ مطلوبی حاصل نشد و امروز هم پس از گذشت ۴ سال دیگر فرصتی برای تدبیر و امید باقی نمانده است.

,

وی در ادامه گفت: بیماری مزمن بیکاری و عدم اشتغال جوانان، طاقت مردم را به انتها رسانده و این در حالی است که دولت یازدهم از روز اول نگاه غلطی را انتخاب کرد و مغرورانه پیش رفت.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تشریح کرد: اگر می‌‍بینیم آقای رییس جمهور دائما از برجام  و دستاوردهای آن می‌گوید برای این است که همه سرمایه سیاسی خود را پای آن گذاشته است.

,

شفیعی‌ها با بیان اینکه دولتمردان و رییس جمهور درصدد انکار شکست در برجام هستند، ابراز کرد: متاسفانه مسوولین علی رغم ادعای برخورداری از دیپلماسی قوی و شیوه موفق در مذاکرات، همه داشته‌ها و سرمایه ملت که محصول ایثار، شجاعت علمی و اعتقادی شهیدان هسته‌ای بود را در تعهد برجام از دست دادند.

,

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت یک سال از اجرای برجام آنچه مردم از دشمن مشاهده و دریافت کرده‌اند چیزی جز بدعهدی و تحریم‌های جدید نیست.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گفت: آمار غلط و مبهمی که دولت به مردم ارائه می‌کند دو آسیب جدی در پی دارد اول اینکه شخص ارائه کننده به عنوان کسی که صداقت ندارد معرفی می‌شود و از طرفی چون این افراد منسوب به نظام اسلامی هستند، نظام و جمهوری اسلامی نیز در نگاه مردم آسیب می‌بیند.

,

برخی وزراء دولت، دل در گرو دنیا و مال اندوزی خود دارند

,

شفیعی‌ها اذعان داشت: میانگین سن کابینه دولت یازدهم از کهنسالی هم گذشته و باید گفت پیر و نحیف است؛ دولت و دولت‌مرد کهنسال نمی‌تواند مرد میدان عمل به ویژه در شرایط سخت و خاص امروز باشد.

,

وی ادامه داد: برخی از وزراء دولت یازدهم در کنار عدم توانایی جسمی، دل در گرو دنیا و وابستگی مالی دارند.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تاکید کرد: کسانی که ثروت‌های میلیاردی انباشته‌اند و باید به دنبال جفت و جور کردن امورات مربوط به آن باشند، پس دیگر نمی‌توان انتظار داشت برای مردم به درستی برنامه‌ریزی و تصمیم گیری و انجام وظیفه نمایند.

,

شفیعی‌ها اذعان داشت: این ضعف دولت به گونه‌ای است که حتی برخی از سینه چاکان دولت یازدهم هم در رسانه‌ها با زبان‌های مختلف به آن اشاره می‌کنند.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تاکید کرد: هیچ شفافیتی در عملکرد مدیران و مسولان دولت در سطح کلان و استان نمی‌بینیم بلکه به نوعی مبهم سخن می‌گویند تا بتوانند به زعم خود کارنامه موفقی ارائه دهند.

,

وی تشریح کرد: تمام مسائل دولت در حوزه اقتصادی و سیاسی از جمله برجام و قراردادهای نفتی و اقتصادی محرمانه بوده است به طوری که همه موارد برای بیگانگان آشکار می‌شود اما مردم را نامحرم می‌دانند.

,

مسوولان نباید از بیکاری و مشکلات جوانان سر راحت بر بالین بگذارند

,

شفیعی‌ها در ادامه افزود: شاهد هستیم که برخی از دستگاه‌های اجرایی در استان در ارائه آمار فعالیت‌های خود فریبکارانه رفتار می‌کنند و فقط به دنبال ارائه آمار تصنعی و مقایسه‌ای با دولت گذشته هستند.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بیان کرد: آقای استاندار مدعی است ۱۵ هزار شغل در استان ایجاد شده و یا ارقام قابل توجهی از کمک‎‌های مالی به شرکت‌ها و کارخانجات اختصاص یافته است.

,

وی تصریح کرد: بهتر آن است که استاندار محترم به مدیران خود دستور دهد تا فهرست شاغلین جدید و نیز کارخانجات مشمول وام‌های اختصاص یافته را به طور شفاف و براساس قانون گردش آزاد اطلاعات در اختیار مردم قرار دهند.

,

شفیعی‌ها در پایان افزود: مردم و جوانان از بیکاری و عدم اشتغال رنج می‌برند؛ یک مسوول خادم و متعهد در نظام اسلامی نباید از تداوم چنین وضعیتی سر راحت بر بالین بگذارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه