اخبار داغ

در همایش امر به معروف و نهی از منکر عنوان شد؛

برخی برای فرار از انجام مسئولیت فرافکنی می‌کنند

برخی برای فرار از انجام مسئولیت فرافکنی می‌کنند
جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: هر یک از ما در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر وظایفی را برعهده داریم که باید در انجام آنها از محافظه کاری و بهانه گیری‌ها بپرهیزیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سرهنگ علی قادری در همایش فعالان امر به معروف و نهی از منکر که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین منکر قبل از انقلاب حاکمیت طاغوت بر کشور و وجود فردی فاسد در رأس حکومت خاک اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود که تبعات این حاکمیت منکر، دامن‌گیر آحاد مردم می‌شد تاجایی که امام خمینی (ره) فرمود هرکس حتی به عنوان کارمند در ذیل حکومت طاغوت قرار بگیرد، حقوقی که از این دستگاه دریافت می‌کند نامشروع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: با وقوع انقلاب اسلامی و برچیده شدن طاغوت، این منکر تبدیل به معروف شد و کسانی که در حکومت اسلامی خدمت می‌کنند، خدمتشان عین عبادت است.

,

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر ذکر دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار مشکلات دامن گیر جامعه، ابراز داشت: ما منکراتی چون بدحجابی را نمی‌توانیم در جامعه تحمل کنیم همان طور که نتوانستیم تداوم فساد خیابان‌های طاغوت را تحمل کنیم.

,

, ,

وی طرح مسیرهای جذاب و عملی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه ما با مرور زمان و تحت تاثیر برخی عوامل محافظه کار شده‌ایم که این یک آسیب بزرگ است و ما باید این آسیب را ابتدا در خود رفع بکنیم تا بتوانیم در زیر مجموعه‌هایمان نیز تاثیرگذار باشیم.

,

این مقام مسئول یادآور شد: البته وظیفه‌ای که برای ما در این خصوص مشخص شده امر به معروف زبانی است نه بگیر و ببند که اگر هرکس در جایگاه خود از راه بیان در راه اجرای این واجب قدم بردارد، قطعا به مرور تاثیر آن در جامعه مشاهده می‌شود.

,

وی گفت: البته مقصود هم نیست که خودمان برای خودمان حرف بزنیم بلکه باید مخاطبانمان را از جمع‌های دیگر و با تفکرات متفاوت انتخاب کنیم.

,

قادری تاکید کرد: گاه برخی افراد برای فرار از اجرای مسئولیت در این زمینه فرافکنی می‌کنند و با بهانه کردن فسادهایی چون حقوق‌های نجومی و امثال آن از زیر بار کار درمی‌روند در حالی که هریک باید مسئولیت خودمان را به نحو احسن انجام بدهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه