اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان؛

سپاه در بحران برف در خدمت مردم لاهیجان بود +گزارش تصویری

سپاه در بحران برف در خدمت مردم لاهیجان بود +گزارش تصویری
فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با بیان اینکه بالغ بر ماشین آلات مهندسی و ۶خودرو کمک دار از سوی سپاه لاهیجان در مقابله با بحران برف فعالیت کردند، گفت: سپاه باحداکثر امکانات موجود در مقابله با بحران برف وارد عمل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، سرهنگ ناصر پورکریمی صبح امروز با تشریح فعالیت های سپاه در بحران برف دوم شهرستان لاهیجان با بیان اینکه از ۶ دستگاه تویوتای کمک دار این نیرو، چهار دستگاه در اختیار اداره برق و دو دستگاه در اختیار اداره گاز و بخشداری مرکزی لاهیجان قرار گرفت بود افزود: این خودروها برای عملیات کمک رسانی به مردم و رفع مشکلات ناشی از بارش برف مورد استفاده قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»,

سرهنگ پورکریمی در ادامه با بیان اینکه یک دستگاه لودر سپاه لاهیجان نیز در کمربندی به منظور بازگشایی مسیراصلی مستقر شد گفت: از نظر نیروی انسانی نیز تمامی نیروهای سپاه لاهیجان در آماده باش بودند.
وی با بیان اینکه بنده به همراه نماینده لاهیجان، فرماندار و سایر اعضای شورای تامین از مناطق شهرستان که دارای مشکلاتی بودند دیدن کردیم گفت: در برف گذشته نیز یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر سپاه ناحیه لاهیجان در سطح شهر در اختیار شهرداری و ستاد بحران قرار گرفت.

,
,

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان به کمبود برخی از امکانات اولیه نظیر «پارو» و «چکمه» در هنگام برف سنگین اشاره کرد و گفت: تهیه این امکانات، از سوی مسئولان ضروری است.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه