اخبار داغ

تکرار مشاهده شی نورانی در آسمان گیلان بعد از ۲ سال!

تکرار مشاهده شی نورانی در آسمان گیلان بعد از ۲ سال!
شب گذشته و بعد از گذشت دوسال، یک شی نورانی در آسمان استان گیلان مشاهده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، یک شئ نورانی پرنده که شباهت زیادی به بشقاب پرنده داشت در آسمان شهر پاوه،شفت و چند شهر دیگر ایران رویت شد و هنور مراجع رسمی مشخص نکردند که این شئ که شباهت زیادی به یک بشقاب پرنده  داشت چه بود و متعلق به کجاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»,

اما مردم گیلان و بخصوص مردم شرق گیلان و غرب مازندران با اشیاء نورانی در آسمان غریبه نیستند. در ۲۱ اسفند سال ۹۳ یک شی نورانی توسط ساحل نشینان لاهیجان و با چشم غیرمسلح مشاهده شد که خبر آن نیز در همان روز در همین پایگاه خبری منتشر شد.«مشاهده خبر از اینجا+»

, «مشاهده خبر از اینجا+»,

در خبری که در همان تاریخ در پایگاه خبری «لاهیجان» منتشر شد آمده بود، که مردم ساحل نشین شرق گیلان بامداد پنجشنبه شاهد سقوط یک شی نورانی در آب های منطقه بوده اند. یک شی نورانی ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در آسمان شرق گیلان مشاهده و در آب های منطقه جیرباغ، دهنه سر و دستک شهرستان لاهیجان سقوط کرد. این شی به قدری واضح قابل مشاهده بود که یکی از مسئولین استان مازندران در مصاحبه ای، سقوط این شی را تایید کرد.

,

صیادان و ساحل نشینان در امیرآباد و سحرخیزمحله صبح ۲۱ اسفند سال ۹۳ شاهد سقوط یک شی نورانی و درحال آتش سوزی بودند که در آب های دریای شهرستان لاهیجان سقوط کرده است. اگر چه برخی منابع عنوان کرده بودند که احتمالا یک فروند بالگرد در آسمان شرق گیلان سقوط کرده است اماتاکنون هیچ مسئولی این مسئله را تایید نکرده است. این شی در عمق ۸۰ متری ساحل افتاد و به داخل آب فرو رفت و البته ناوچه ای نیز از شهرستان بندرانزلی برای بررسی اوضاع صبح همان روز به منطقه آمدند.

,

اما یک منبع آگاه در گفتگویی کوتاه با خبرنگار «لاهیجان» با بیان اینکه شایعه ای مطرح شده که در دستک این واقعه روی داده است افزود: صحت این موضوع هنوز مشخص نشده است ، در اصل رویدادی رخ داده و تا تبدیل به واقعیت شود کمی زمانبر است.

, «لاهیجان»,

و حالا بعد دقیقا بعد از گذشت دو سال مردم گیلان و ۶ شهر دیگر ایران شب گذشته شی نورانی را در آسمان مشاهده کردند که البته هنوز هیچ منبع رسمی در این باره اظهار نظری نکرده است.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه