اخبار داغ

معاون فرماندار مهدیشهر :

نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان مهدیشهر تعیین شود

نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان مهدیشهر تعیین شود
معاون فرماندار مهدیشهر خواستار تعیین نقاط حادثه خیز جاده ای برای نوروز ۹۶ شد و گفت: باید تسهیلات بهتری را برای حضور مسافران نوروزی در این شهرستان فراهم آوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، علیرضا آشوری در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان مهدیشهر در نوروز 96، با اشاره به حضور مسافران نوروزی در این شهرستان، اظهار کرد: نقاط حادثه خیز در جاده ها توسط نیروی انتظامی هر چه سریعتر تعیین و توسط اداره راه نیز این نقاط با تابلو یا بنر اعلام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی خواستار گشت نظارتی مشترک نوروزی با حضور رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی شد و تاکید کرد: این گشت ها نظارتی به ویژه در رستوران ها و هتل ها و سایر حوزه ها حتما باید انجام شود.

,

معاون فرماندار مهدیشهر بیان کرد: ادارت بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، دامپزشکی و نماینده فرمانداری فعالیت نوروزی خود را از امروز شروع کنند.

,

آشوری با ابراز امیدواری از مواجه نشدن با کمبود بنزین در جایگاه های سوخت شهرستان مهدیشهر، افزود: باید وضعیتی پیش بیاوریم تا مسافران نوروزی در این شهرستان با مشکل ترافیک مواجه نشوند.

,

وی نصب تابلوهای راهنما را در سطح شهرستان خواستار شد و تصریح کرد: نصب تابلوهای راهنمای نقاط دیدنی و گردشگری بسیار مهم است و باید توجه شود تا شاهد سرگردانی مسافران نباشیم.

,

معاون فرماندار مهدیشهر همچنین گفت: ادارات مختلف در کمیته های ستاد نوروزی در اسرع وقت گزارشات خود را ارائه نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه