اخبار داغ

به دعوت پارک علم و فناوری گیلان؛

حضور هیات ۱۴ نفره از شهر ولژسکی فدراسیون روسیه در استان گیلان

حضور هیات ۱۴ نفره از شهر ولژسکی فدراسیون روسیه در استان گیلان
هیاتی به دعوت پارک علم و فناوری گیلان به سرپرستی شهردار شهر ولژسکی در استان گیلان حضور خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روشن خبر، هیاتی به دعوت پارک علم و فناوری گیلان به سرپرستی شهردار شهر ولژسکی از امروز، ۲ اسفندماه ۱۳۹۵ در استان گیلان حضور خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, روشن خبر,

 

,

 

,

این هیات  به دعوت پارک علم و فناوری گیلان و به سرپرستی شهردار شهر ولژسکی و با حضور رییس اتاق بازرگانی ولژسکی و مسئولین حوزه های مختلف اقتصادی و همچنین تعدادی از سرمایه گذران به استان گیلان می آیند.

,

 

,

 

,

با حضور این هیات در دو روز آینده در چند حوزه از جمله نفت و گاز، کشتی سازی، غلات و دانه های روغنی، تولید طیور با مسئولین استان در راستای سرمایه گذاری مشترک و همکاری های دو جانبه مذاکره خواهند داشت.

,

 

,

 

,

حضور و دعوت این هیات در راستای سرمایه گذاری مشترک در فناوری های آماده تجاری سازی و نیز انتقال فناوری می‌باشد و علاوه بر آن ارتباط بین شرکت های دانش بنیان و فناور استان با شرکت های روسی را تسهیل می نماید.

,

 

,

 

,

حضور در اداره کل اقتصاد و دارایی استان و نشست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان، بازدید از شهرداری و دیدار با شهردار رشت و نیز حضور در منطقه آزاد انزلی از جمله برنامه هایی است که با حضور این هیات انجام خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه