اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

خدمت به محرومین، لجن پراکنی های معاندین نظام را خنثی می کند

خدمت به محرومین، لجن پراکنی های معاندین نظام را خنثی می کند
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مهمترین کار بسیج در حوزه سلامت برپایی بیمارستان های صحرایی است که به واسطه آن ارتباط نزدیک مسئولان و پزشکان با بدنه محروم جامعه احساس می شود که مایه خرسندی مردم مناطق محروم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ،حمید خرمدل جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع سرگروه های صالحین بسیج جامعه پزشکی به تبیین اهداف حلقه های صالحین پرداخت و گفت: شجره طبیه صالحین با سه هدف کادر سازی برای نظام و انقلاب اسلامی، صدور انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور فعالیت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

وی افزود: در سال آینده همه فعالیت بسیجیان باید به صورت محوری در مساجد تعریف شود.

,

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) به تعامل سازنده با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اشاره کرد و ابراز داشت: آمادگی داریم هر ماموریتی را که دانشگاه علوم پزشکی در راستای خدمت به مردم از ما بخواهد، نهایت همکاری را انجام دهیم.

,

خرمدل عنوان کرد: مهمترین کار بسیج در حوزه سلامت برپایی بیمارستان های صحرایی است که به واسطه آن ارتباط نزدیک مسئولان و پزشکان با بدنه محروم جامعه احساس می شود که مایه خرسندی مردم مناطق محروم است.

,

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی رایگان در روستاهای محروم، لجن پراکنی های معاندین نظام را برای از بین بردن انقلاب اسلامی خنثی می کند.

,

, ,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه