اخبار داغ

رئیس اتحادیه لباس فروشان میانه:

بازار هیچ شباهتی به شب عید ندارد/ امسال حتی کار پوشاک زمستانه دخترانه داخلی هم برای فروش نداشتیم

بازار هیچ شباهتی به شب عید ندارد/ امسال حتی کار پوشاک زمستانه دخترانه داخلی هم برای فروش نداشتیم
رئیس اتحادیه لباس فروشان میانه با بیان اینکه تولیدکنندگان داخلی به دلیل هزینه های بالا و نگرانی از عدم استقبال مردم، معمولا پوشاکی با ضریب کیفیت و قیمت پایین تولید می کنند، گفت: امسال حتی کار زمستانه دخترانه هم نتوانستیم پیدا کنیم و مجبور شدیم از پوشاک خارجی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زین العابدین خسروی رئیس اتحادیه لباس فروشان میانه در گفت و گو با خبرنگار «رازق» با بیان اینکه بازاری وجود ندارد که بخواهد رکود داشته باشد، اظهار کرد: امسال هیچ شباهتی به یک ماه باقی مانده به شب عید ندارد و مردم فقط در حد نیازهای ضروری خرید می کنند.
 
وی به عدم استقبال مردم از پوشاک داخلی اشاره کرد و گفت: تولیدات داخلی در این حوزه اکثرا بی کیفیت و کم تنوع است.

رئیس اتحادیه لباس فروشان میانه در ادامه این مطلب تصریح کرد: امسال حتی کار زمستانه دخترانه هم نتوانستیم پیدا کنیم و نهایتا مجبور شدیم از پوشاک خارجی استفاده کنیم.

خسروی در مقایسه پوشاک خارجی و داخلی گفت: پوشاک خارجی از لحاظ قیمت، تنوع و کیفیت از پوشاک داخلی بالاتر و مرغوب تر است.

رئیس اتحادیه لباس فروشان میانه در خصوص تولیدات داخلی گفت: تولیدکنندگان داخلی به دلیل هزینه های بالا و نگرانی از عدم استقبال مردم، معمولا پوشاکی با ضریب کیفیت و قیمت پایین تولید می کنند.

وی افزود: تولیدات ایرانی که کیفیت بالایی دارند عموما قیمت بالاتری به نسبت تولیدات خارجی دارند و مورد پسند مشتری نیز قرار می گیرند.

خسروی در پایان با اشاره به افزایش قاچاق کالا، گفت: به دلیل نزدیکی به شب عید نظارت بر کالای قاچاق کمتر شده است و مرزهای کشوز نیاز به کنترل بیشتری دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه