اخبار داغ

به میزبانی امام جمعه اسالم؛

نشست پالت سازان اسالم با فرماندار تالش

نشست پالت سازان اسالم با فرماندار تالش
نشست پالت سازان بخش اسالم به میزبانی امام جمعه و با حضور فرماندار تالش و معاونین وی در هتل هدهد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مریان خبر؛  یک شنبه اول اسفند ۹۵ با هماهنگی و میزبانی حجت الاسلام جدایی امام جمعه اسالم نشست پالت سازان این بخش با فرماندار تالش و معاونین وی در هتل هدد اسالم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر,

حجت الاسلام جدائی امام جمعه اسالم در ابتدای این جلسه با اشار به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت:  بنده بعد از همایش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، از چند کارخانه تولید پالت بازدید کرده و متوجه شدم شما عزیزان پالت ساز، درد دل، طرحها و پیشنهادات خوبی برای ایجاد اشتغال دارید.
امام جمعه اسالم در ادامه از مهدوی درخواست کرد در قدم اول مشکل شهرک صنعتی پالت سازان را حل کنند تا با کمک عزیزان حدود ۵ هزار نفر شاغل شوند و این خود یعنی یک تحول بزرگ و بهترین مدل اشتغال زائی است .

,
,

جدائی با بیان مشکلات پالت سازان از خود آن ها خواست که سخنان شان را مطرح کنند.

,

در ادامه جلسه نیز هر یک از پالت سازان مشکلات و طرح های خودشان را مطرح کردند.

,

سید محمدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نیز طی سخنانی خواستار تشکیل اتحادیه صنف پالت سازان شد تا با تاسیس این اتحادیه پالت سازان بتوانند مشکلات حقوق و موانع موجود را پیگیری و به نتیجه برسانند.

,

در این جلسه موسوی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری نیز طی سخنانی با بیان موضوع تبصره ۴ گفت:اگر پالت سازی در تبصره ۴ قرار بگیرد مشکل شهرک صنعتی به راحتی قابل حل است .

,

در پایان نیز مهدوی فرماندار شهرستان تالش ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه اسالم بابت تشکیل این جلسه و حضور پالت سازان گفت:همه صحبت های شما درست و بجا بوده و ما هر کاری و کمکی از دست مان بر بیاید جهت رفع مشکلات شما دریغ نخواهیم کرد. استاندار هم در این رابطه عنایت خاصی دارند، بنده هم به همراه آقای شکری نماینده محترم پیگیر مشکلات حقوقی شهرک خواهیم بود.

,

فرماندار هم چنین پیشنهاد تشکیل همایش پالت سازان غرب گیلان را دادند و نیز خواستار برگزاری مستمر اینگونه جلسات شدند تا پالت سازان به عنوان نیروی صنعتی بهتر و بیش تر شناخته شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه