اخبار داغ

رییس اداره حفاظت محیط زیست تالش خبرداد؛

شهرداران متخلف در امر پسماند به مراجع قضایی معرفی می شوند

شهرداران متخلف در امر پسماند به مراجع قضایی معرفی می شوند
رییس اداره حفاظت محیط زیست تالش در جلسه مدیریت پسماند شهرستان از معرفی شهرداران متخلف در امر پسماند به مراجع قضایی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مریان خبر؛ صبح امروز دوم اسفند ۹۵  جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان تالش با حضور اعضا و به ریاست فرماندار در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر,

فرماندار تالش در این جلسه اظهار داشت: محیط زیست نعمتی ارزشمند  است که می بایست ضمن حفظ آن،  به نسل های آینده منتقل گردد و مسئولیت همگان در این خصوص مهم و حیاتی است .

,

وی با بیان مسائلی در مورد مشکلات زیست محیطی این شهرستان از جمله چگونگی دفع زباله ها، مسائل مربوط به کشتارگاه و مشکلات ناشی از فاضلاب روستاهای بالا دست،  پیگیری کلیه امور را خواستار شد.

,

مهدوی عنوان ادامه داد: پسماند یک چالش اساسی شهرستان است و باید کار اساسی صورت گیرد. تفکیک زباله از مبداً باید انجام گیرد در کنار آن هم تفکیک در مقصد هم می تواند صورت گیرد .

,

فرماندار تالش در پایان گفت: در بحث پسماند باید کار جهادی انجام دهیم و خیلی منتظر سر فصل های اعتبارات نباشیم .

,

کوروش حیدر نژاد رییس اداره حفاظت محیط زیست تالش در این جلسه گفت: در مجموع ۵ شهر شهرستان فقط ۱۰ درصد تفکیک زباله از مبدا انجام می شود که در زمینه خیلی بد عمل شده است.

,

وی ادامه داد: ما پیگیر تفکیک زباله و دفن بهداشتی زباله هستیم و در این زمینه اخطارات لازم به شهرداران داده شده که در صورت عدم رعایت، شهردار متخلف به مراجعه قضایی معرفی خواهد شد.

,

در ادامه جلسه شهرداران اسالم، لیسار، چوبرو تالش در مورد آخرین وضعیت تفکیک زباله و محل های دپو زباله صحبت کردند.

,

شهردار تالش از تولید روزانه ۶۰ الی ۷۰ تن زباله در شهر تالش خبر داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه