اخبار داغ

جولان سگهای ولگرد در شهرستان رضوانشهر+تصاویر

جولان سگهای ولگرد در شهرستان رضوانشهر+تصاویر
جولان سگهای ولگرد در برخی خیابانها و کوچه های شهرستان رضوانشهر، گلایه مردم را در پی داشته است که نیازمند رسیدگی بیشتراز سوی ارگان مرتبط با این مشکل می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رضوان خبر:همزیستی انسان ها و حیوان ها بعضی وقت ها آنقدر بالا می گیرد که کوچه های شهر به جولانگاه حیوانات بدل می شود اما این اتفاق می تواند تبعات بهداشتی و اجتماعی ناخوشایندی به همراه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضوان خبر:,

جولان سگ های ولگرد در برخی خیابان ها و کوچه های رضوانشهر گلایه های فراوانی را در بین شهروندان به وجود آورده است که طی تماس برخی شهروندان رضوانشهری و پیام تلگرامی به پایگاه خبری رضوان خبر خواهان برطرف شدن این مشکل شدند.

,

در تماسی که یکی از شهروندان با رضوان خبر داشت ضمن ابراز گلایه از مسئولین گفت: مدتی است که تعداد سگ های ولگرد در این منطقه افزایش یافته است و شاهد رفت و آمد آزادانه این حیوانات در معابر و خیابان ها هستیم. که باعث  نگرانی و نارضایتی مردم شده است.وی در ادامه ابراز داشت: شهرداری باید برای جمع آوری سگ های ولگرد چاره ای بیندیشد تا مردم از وجود آن ها در شهر واهمه نداشته باشند

, رضوان خبر,

.خیابان شهید قندی کوچه مخابرات رضوانشهر به دلیل داشتن سگ زیاد امنیت ندارد،البته شهرداری رضوانشهر برنامه هایی را برای جمع آوری سگ های ولگرد انجام داده اما این مشکلات همچنان ادامه دارد.

,

بر اساس بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری، جلوگیری از شیوع امراض ساریه انسانی و حیوانی و… و جمع آوری حیوانات بلاصاحب و دفع حیوانات مریض، مزاحم و ولگرد از وظایف شهرداری هاست.

,

انتهای پیام/.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه