اخبار داغ

مدیرعامل سازمان هلال احمر آذربایجان‌شرقی؛

۴۵۰ نجات‌گر در ایام نوروز خدمات‌دهی می‌‌کنند/ در تبریز ۹ ایستگاه سلامت برپا می‌شود/ برگزاری مانور نقطه صفر در اواسط اسفندماه

۴۵۰ نجات‌گر در ایام نوروز خدمات‌دهی می‌‌کنند/ در تبریز ۹ ایستگاه سلامت برپا می‌شود/ برگزاری مانور نقطه صفر در اواسط اسفندماه
کنعانی با اشاره به لزوم تأمین امنیت جانی مسافران در طول ایام نوروز از آماده باش بودن این سازمان در طول ایام نوروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، سعید کنعانی در جلسه ستاد اجرایی سفرهای نوروزی آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه سازمان هلال احمر استان برای استقبال از میهمانان نوروزی به حالت آماده باش در خواهد آمد، ابراز داشت: طبق روال سال‌های گذشته نیروهای این سازمان آماده ارئه خدمات به مسافران هستند و در این راستا کلیه مرخصی‌های عید لغو شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در طول ایام نوروز 27 پایگاه امداد رسانی دائمی، 18 پایگاه سیار و کانکس و 450 نفر نجاتگر در خدمت مسافران خواهند بود.

,

مدیرعامل سازمان هلال احمر آذربایجان شرقی به فعالیت‌های فرهنگی این سازمان در طول ایام نوروز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: 39 ایستگاه توسط بخش جوانان هلال احمر برای خدمات اطلاع رسانی، 37 خیمه نماز و فضای دوستار کودک و 37 ایستگاه سلامت در طول ایام نوروز خدمات ارائه خواهند کرد.

,

وی بیان کرد: در داخل شهر تبریز نیز 9 ایستگاه سلامت و دو ایستگاه در اطراف بازار برای معرفی بازار تبریز مستقر خواهند شد.

,

کنعانی به فعالیت‌های این سازمان در راستای سنجش آمادگی نیروهای امدادگر اشاره کرد و توضیح داد: در طول‌ماه های اخیر مسابقات ایثار در شهر تبریز برگزار شد و در اواسط اسفند ماه نیز مانور نقطه صفر برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه