اخبار داغ

حسنات در ۲۹ شهر اکران همزمان دارد/مسئولان باید سر سفره حسنات بنشینند

حسنات در ۲۹ شهر اکران همزمان دارد/مسئولان باید سر سفره حسنات بنشینند
رییس شورای سیاستگذاری کانون حسنات در نشست خبری ششمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات که پیش از ظهر امروز برگزار شد با اشاره به دامنه وسیع مقوله احسان و نیکوکاری گفت: امروزه با شرایط و پیچیدگی های خاصی که وجود دارد ضرورت رفع نیاز از مردم و کمک به انسان ها و طبیعت به صورت سازمان یافته احساس می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خبرنگار هنرما، رییس شورای سیاستگذاری کانون حسنات در نشست خبری ششمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات که پیش از ظهر امروز برگزار شد با اشاره به دامنه وسیع مقوله احسان و نیکوکاری گفت: امروزه با شرایط و پیچیدگی های خاصی که وجود دارد ضرورت رفع نیاز از مردم و کمک به انسان ها و طبیعت به صورت سازمان یافته احساس می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار هنرما,

سید علی نکویی ادامه داد اصفهان یکی از شهرهایی است که به خیریه ها بصورت ویژه نگاه کرده است و گروههای مختلفی از مردم با صرف توان و امکانات تلاش بر خدمت دارند.

,

رییس جشنواره حسنات هم در این نشست گفت: انتظار ما این است که حرکتی ملی و هنری در این زمینه اتفاق بیفتد و با حضور رسول صدرعاملی به عنوان دبیر جشنواره پس از مرحوم زاون شکل جدی تری به خود گرفته است.

,

حسین ملایی ما باید با زبان هنر برای مردم نیکوکاری را تشریح کنیم.

,

دبیر جشنواره فیلم کوتاه حسنات هم در این نشست کارنامه حسنات را قابل قبول دانست و عنوان کرد تاکنون مسئولان در کمک کردن به جشنواره فقط قول داده اند و هیچ کدام عمل نکرده اند.

,

رسول صدر عاملی ادامه داد: باید کاری کنیم که مسئولان بال میل و رغبت سر سفره حسنات بنشینند .

,

وی با اشاره به پیشینه هنر در میان مردم ایران اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت دنیای مجازی هر شهروند یک فیلم را برگزار کردیم که نتیجه خوبی هم از آن گرفتیم.

,

صدر عاملی تصریح کرد: امسال علاوه بر اینکه جشنواره بصورت ملی برگزار می شود در بخش غیر رقابتی شاهد حضور ۳۲ فیلم بین المللی هم هستیم.

,

جانشین رییس جشنواره آمار آثار رسیدهخ به جشنواره را بی نظیر عنوان کرد و افزود: ۲۷۶۵ اثر به دبیخانه جشنواره رسیده است شاهد اکران آثار در شهرهای مختلف خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه