اخبار داغ

القای تفرقه برای پنهان کردن ترس از شکست

القای تفرقه برای پنهان کردن ترس از شکست
انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه و کارنامه بد جریان اعتدال و اصلاحات در 4 سال اخیر، آنان را بر این هدف متمرکز که ترس خود را از عدم رای آوری پشت تفرقه انگیزی و القا عدم وحدت جریان انقلابی پنهان کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشرق، با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی موجی از ابهام و امید در بین دوستداران انقلاب اسلامی به راه افتاد. ابهام درخصوص نحوه کار پیش‌رو، فرآیندها و سازو کار تشکیلات که این ابهام به مرور هرچه جلوتر رفت، کم‌تر و کم‌تر شد و امید به تغییر شرایط موجود که نوعی رخوت و بی رمقی را از سطح مدیران به سطح جامعه منتقل می‌کرد، روز به روز در حال افزایش است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما جناح مقابل چندان بیکار ننشسته و مشغول تفرقه انداختن و پمپاژ ناامیدی و عدم وحدت در ساز‌وکار‌ جبهه مردمی است. این جناح که پیش از این و تا پیش از انتشار سخنان رهبر انقلاب در خصوص توصیه عدم کاندیداتوری به محمود احمدی‌نژاد، وی را فردی طرد شده از سوی جامعه قلمداد می‌کردند اما به یکباره و بعد از انتشار علنی این توصیه، بر تبعیت محمود احمدی‌نژاد از این توصیه تاکید ویژه‌ای عنوان می‌داشت و وقتی که خیالشان از آمدن وی به عرصه انتخابات راحت شد، فردی چون صادق زیبا کلام به بیان حقیت پرداخت که آرای احمدی‌نژاد 15 میلیون است.
,
,

پمپاژ تفرقه و ناامیدی 
اکنون وظیفه تفرقه اندازی و القای ناامیدی را رسانه‌های اصلاح طلب بیش از پیش از سر گرفته‌اند. جالب اینجاست که پیش‌تر در اثنای انتخابات مجلس شورای اسلامی با ایجاد دوگانه اصولگرای میانه‌رو معتدل نهایت سعی خود را در مسیر تفرقه اندازی به کار بستند. در راستای همان استراتژی سایت خبرآنلاین به مدیر مسئولی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد دولت تدبیر در تحلیلی بی پایه می نویسد جبهه تازه تشکیل اصول‌گرایان به دنبال ائتلاف با جبهه پایداری و جلیلی نیست. همچنین رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در مصاحبه‌ای می گوید: فکر نمی کنم اصولگرایان این بار هم به وحدت نظر برسند، و احتمالا کاندیدهای متعددی را برای انتخابات معرفی خواهند کرد، لذا همان درصد آرایی هم که دارند، پخش و به عبارتی تقسیم خواهد شد.
,
,
,

همچنین بهروز نعمتی نماینده مجلس و عضو لیست امید نیز می‌گوید: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را موجب ایجاد تشتت در بین اصولگرایان عنوان می‌کند و می‌گوید که توافق بین طیف‌های مختلف اصولگرا در انتخابات آینده ریاست جمهوری بسیار دشوار خواهد بود.
,
,

نکته جالب و مهم این است که چرا تشکیل جبهه‌ مردمی، اینگونه جریان رقیب را واکنش وادار کند.
,
,

انقلابیون با هم یکی شوند 
با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در خصوص موضع جبهه پایداری در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در همدان اینگونه اظهار داشت که انقلابیون باید با هم یکی شوند و بدانند که پنجه زدن به یکدیگر، به نفع کسی نیست. نقش نخبگان و اندیشمندان در ایجاد این همگرایی و یکپارچگی در بین نیروهای انقلابی حائز اهمیت است؛ چرا که خواص جامعه، جلودار افکار عموم هستند و باید در پی روشنگری مسائل برای عموم باشند. 
,
,
,

از گزینه انقلابی حمایت می‌کنیم 
همچنین مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید: وحدت در فضایی گفتمانی و انقلابی مورد پذیرش است لذا اگر همه ساز و کارها و خروجی آن انقلابی باشد در این صورت پیوستن یا نپیوستن به جبهه مردمی نیروهای انقلاب تفاوت چندانی ندارد و از گزینه انقلابی ولو اینکه در جریان جبهه پایداری نباشد، حمایت می‌کنیم.
,
,
,

در نهایت جریان انقلابی باید برای مصون ماندن از فتنه خناسان و پایان بخشیدن به معضلات و مشکلات کنونی کشور که ریشه در بی‌تدبیری و نگاه به خارج از مرزها دارد، باید با رفتاری برادرانه و مومنانه، اجازه فتنه‌انگیزی را ندهند و عزم خود را برای پایان دادن به مدیریت جریان غرب‌گرا و توقف روند اضمحلال اصول و باورهای انقلابی جزم نمایند. 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه