اخبار داغ

با وجود منع قانونی؛

تبلیغات زود هنگام انتخابات شوراها در کلیبر

تبلیغات زود هنگام انتخابات شوراها در کلیبر
بر خلاف همه استان ها و شهرستان ها که بیشترین تمرکز مردم روی انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری است در این شهرستان دعوا بر سر نمایندگی مجلس و حضور در شورای شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلیبرخبر؛ در استان های بزرگ مردم به لیست ها رای می دهند و دغدغه انتخابات حداکثر دو ماه است. اما در شهرستان هایی مثل کلیبر به دلیل بافت قومی و عشیره ای مسائل دیگری در سرنوشت انتخابات بخصوص در انتخابات شوراها نقش دارد و هر انتخابات بیش از یک سال ذهن مردم را درگیر می کند.
و حالا حدود ۳ ماه مانده به انتخابات شورای شهر برخی افراد که خود را داوطلب و مشتاق حضور می دانند، تبلیغات زودهنگام خود را نه تنها در فضای مجازی و گشت های خانه به خانه، بلکه با استفاده از رسانه های رسمی آغاز کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلیبرخبر,
,

با این حال تبلیغات زودتر از موعد خلاف قانون است و وقتی موضوعی قانون می شود یعنی همه جوانب آن سنجیده شده و قطعا مضراتی داشته است.

,

تبلیغات زودهنگام باعث بحث درباره مسایل حاشیه ای و غیر ضروری می شود که این خود از مسائلی است که جلوی پیشرفت را می گیرد.

,

بحث های زودهنگام انتخاباتی علاوه بر اینکه مانع پیشرفت است، آزردگی‌هایی میان افراد ایجاد می کند که ممکن است به درگیری و اختلاف و زمینه بروز موارد خلاف قانون دیگر منجر شود.

,

تبلیغات زودهنگام جزء آن تخلفاتی است که در روند بررسی صلاحیت کاندیداها تاثیر گذار است و هم رسانه ها و هم کاندیداها بایدسعی کنند فضای جامعه رازودتر از موعد انتخاباتی نکنند.

,

اساتید حوزه سیاست معتقدند این نوع تبلیغات جدای از قانون برای تبلیغ کننده و کسانی که قصد حضور در رقابت های انتخاباتی نیز تبعاتی دارد که در نهایت بیشتر از آنکه به نفع افراد باشد می تواند زمینه شکست آنها را فراهم کند.

,

البته تبلیغات واقعی تا زمان ثبت نام کاندیداها قابل تشخیص نیست در نتیجه فضای انتخاباتی موجود بیشتر گمانه زنی در مورد حضور احتمالی افراد و همچنین برآورد فضا برای آمدن یا نیامدن در کارزار رقابت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه