اخبار داغ

همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س)؛

یادواره شهدای شهرستان فردیس برگزار می شود

یادواره شهدای شهرستان فردیس برگزار می شود
مراسم یادواره ی شهدای شهرستان فردیس با نام “شبی با شهدا” روز چهارشنیه ۱۱ اسفند ماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مصلی شهرستان فردیس برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان،ستاد برگزاری یادواره ی شهدای شهرستان فردیس بعد از ظهر روز (دوشنبه) با حضور فرماندار ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده سپاه شهرستان فردیس در سالن فرمانداری تشکیل جلسه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

نصرالدین فریدونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس در این جلسه از برگزاری یادواره ی شهدای شهرستان فردیس خبر داد و گفت: مراسم یادواره ی شهدای شهرستان فردیس با نام “شبی با شهدا” روز چهارشنیه ۱۱ اسفند ماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت ۳ بعد از ظهر در مصلی شهرستان فردیس برگزار می شود.

,

وی در ادامه افزود:تمام ادارات و ارگان ها در برگزاری هر چه باشکوه  این مراسم کمک نمایند تا بتوانیم علاوه برحضور جمعیت کثیری از مردم اقدام فرهنگی موثریدر ترویج فرهنک ایثار و شهادت انجام دهیم.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس به حضور و همراهی مساجد و پایگاههای فرهنگی و هیئات مذهبی تاکید کرد و گفت:همراهی مساجد و هیئات مذهبی  موجب معنویت بخشی به مراسم می شود.

,

فریدونی در ادامه به سرکشی و ملاقات مسئولین با خانواده های معزز شهدای شهرستان تاکید کرد و گفت: تمام سئولین باید بدانند که مناصب کنونی خود را مدیون از جان گذشتگی شهدا هستند و ملاقات و ادای احترام از خانواده های شهدا ،ایثارگران را در برنامه های خود قرار دهند .

,

وی همچنین از برگزاری مراسم تکریم از خانواده ی شهدا همزمان با سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران در روز ۲۲ اسفند ماه در شهرستان فردیس خبر داد.

,

پاسدار محمد زارعی فرمانده سپاه شهرستان فردیس در این جلسه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان و نوجوان از ضروریات هر جامعه ای است، شهدای ۸ سال دفاع مقدس با الگو گیری از مکتب سید الشهدا (ع)  قدم در راه مبارزه با باطل گذاشتند و این الگو هم چنان در نسل امروز با نقدیم نمودن صدها شهید مدافع حرم زنده و پابرجا است.

,

وی در ادامه ضمن تاکید بر برگزاری  مراسم فاخر یادواره ی شهدا در شهرستان فردیس تصریح کرد: ۴ کمیته جهت برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرستان تدارک دیده شده است.

,

زارعی گفت: کمیته انتظامی، برقراری نظم و انضباط در داخل و خارج مراسم را برعهده خواهد داشت؛ کمیته اجرائی برای انجام امور داخلی و خارجی در مراسم ازجمله برگزاری نمایشگاه در مصلی شهرستان، کمیته فرهنگی برای محتوا بخشی برنامه ها ی فرهنگی در مراسم یادواره ی شهدا  و کمیته پشتیبانی با هدف تقسیم بندی و انجام وظایف تدارک دیده شده است.

,

در این جلسه مقرر شد تا بخش مشکین دشت در روز ۱۰ اسفند ماه مراسم یادواره ی شهدای مشکین دشت را همراه با مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام برگزار نماید و شهرداری منطقه ۳ به عنوان متولی برگزار کننده مراسم یادواره ی شهدای شهرستان با فراهم نمودن سیستم صوت و پذیرایی  ،شهرداری منطقه ۱۰،شهرداری مشکین دشت در تبلیغات محیطی ، اتاق اصناف شهرستان در تامین وسیله ایاب و ذهاب خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروی انتظامی با اجرای طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی  در برگزاری این مراسم ایفای نقش نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه