اخبار داغ

آئین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس برگزار شد

آئین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس برگزار شد
آئین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس با سخنرانی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسنا، آئین اختتامیه جشنواره دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس عصر روز ( دوشنبه ) با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، مسئول بسیج دانشجویی البرز، رئیس حوزه هنری استان البرز، دانشجویان البرزی و خانواده شهدای دانشجو و مدافع حرم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسنا, اسنا,
,
, ,



رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این مراسم با اشاره به اینکه هنر متعهد دینی نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد، اظهار داشت: آنگونه که باید حق هنر را ادا نکرده ایم و به آن نپرداخته ایم. وی با بیان اینکه پیام انقلاب با هنر ماندگار می شود، افزود: هنر و کارکرد و ابزار آن شرایط گفتمان سازی و پیشرفت را مهیا می کند.

گودرزی با اشاره به اینکه باید از هنر مردم استفاده کرد، گفت: نقش هنرمند مردمی و دینی برجسته است. وی بیان کرد: 38 سال قبل انقلاب کردیم و آرمانهایی مطرح شد که آرمانهای مشخص دارد چراکه ما برای استقلال، آزادی، زندگی خوب قیام کردیم.

گودرزی با بیان اینکه جامعه نمونه اسلامی دارای 2 ویژگی می باشد، خاطر نشان کرد: دین داری و تامین رفاه و مادیات از وِیژگی های این جامعه است. رئیس سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد: نسل سوم و چهارم نباید مسیر را گم و برداشت اشتباه از انقلاب کنند.

گودرزی خاطر نشان کرد: اولین دستورات امام خمینی بعد از 22 بهمن 57 به مسکن و معیشت مردم است و این مسائل در کنار مابقی مسائل معنوی است .

,
,
,
,
,
,
,
,
,


,
, ,



وی با اشاره به اهمیت مرگ بر آمریکا و استکبار ستیزی گفت: به همان اندازه معیشت مردم هم مهم است.

گودرزی با بیان اینکه برای تحقق جامعه اسلامی در ایران قیام کردیم، اظهار کرد: دشمن برای ما مانع ایجاد کرده است که مسیر انقلاب به درستی طی نشود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: برای فهم درست گفتمان انقلاب، هنرمند جایگاه ویژه ای دارد.

در ادامه این مراسم اجرای دو سرود با موضوع مدافعان حرم توسط نوجوانان برگزار شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,





,
,
, ,
,
, ,



همچنین اجرای تئاتر با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم با هنرمندی هنرمندان مطرح سینما و تلوزیون و مردان نقره ای از برنامه های جانبی این اختتامیه بود.

,
,
,


 

,
,







,
,
, ,
,
, ,
,
, ,



مسئول معاونت فرهنگی بسیج البرز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار اسنا با بیان اینکه این جشنواره به صورت استانی برگزار می شود، افزود: برگزیده های این جشنواره استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

وی به موضوعات و محور های دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، عدالت اجتماعی، دانشگاه اسلامی و ایران پایگاه تمدن اسلامی از موضوعات و محور های این جشنواره است.

یوسفی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: شناسایی هنرمندان متعهد، ارزشی و انقلابی، کشف و پرورش استعداد های جدید از اهداف برگزاری این جشنواره است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از برگزیدگان، برنده شدگان مسابقه تلگرامی و خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

,
,
, اسنا,
,
,
,
,
,
,





,
,
, ,
,
, ,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه