اخبار داغ

رییس شورای اسلامی استان کرمانشاه:

صنعت فرش بافی ظرفیت بالایی برای اشتغال در سنقروکلیایی دارد

صنعت فرش بافی ظرفیت بالایی برای اشتغال در سنقروکلیایی دارد
رییس شورای اسلامی استان کرمانشاه گفت: حمایت از صنعت فرش شهرستان سنقروکلیایی می تواند حدود ۱۵ هزار نفر از زنان بافنده روستایی را شاغل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سهیل سنقر، رییس شورای اسلامی استان کرمانشاه گفت: حمایت از صنعت فرش شهرستان سنقروکلیایی می تواند حدود ۱۵ هزار نفر از زنان بافنده روستایی را شاغل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

وی افزود : این اشتغال آفرینی با ورود سرمایه گذاران بخش دولتی یا خصوصی به راحتی قابل دستیابی است.

, .,

 

,

سید مهدی طالقانی ابراز داشت : فرش کلیایی از چنان مرغوبیتی برخوردار است که در زمان های نه چندان دور حتی به کشور های اروپایی هم صادر شده است.

, .,

 

,

طالقانی در ادامه گفت : تخمه سنقر و حبوبات آن از جمله نخود در بین شهرستان های کشور از مرغوبیت منحصر به فردی برخوردار است اما متاسفانه به دلیل عدم سرمایه گذاری، به صورت خام فروشی و با مبلغ ناچیزی از شهرستان و حتی استان خارج می شود.

, .,

 

,

وی بیان کرد : در شهرستان سنقر علاوه بر وجود معادن مختلف، از نظر میراث فرهنگی و گردشگری دارای مکان های خاص و منحصر به فردی است و چنانچه در این خصوص سرمایه گذاری انجام شود، گام بزرگی برای حل مشکل اشتغال شهرستان برداشته خواهد شد.

, .,

 

,

وی از سرمایه گذاران اهل سنقروکلیایی در سراسر کشور و حتی خارج از کشور که دلشان برای این شهرستان می تپد، درخواست کرد که با سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی، تولیدی و خدماتی به ایجاد شهرستانی آباد، شاداب و با طراوت کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه