اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سپیدان خبرداد؛

توزیع هدایای مقام معظم رهبری در مدارس سپیدان

توزیع هدایای مقام معظم رهبری در مدارس سپیدان
مدیرآموزش و پرورش سپیدان از توزیع بیش از 4000 هزارهدیه دفتر مقام معظم رهبری در بین دانش‌آموزان محروم مدارس شهرستان سپیدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  مارگون ؛ سعید مهبودی رئیس آموزش وپرورش سپیدان در گفتگو با خبرنگار مااز توزیع هدایای نهاد بنیاد علوی که زیر نظر مقام معظم رهبری می باشد, در بین بیش از 4000 دانش آموز محروم وبی بضاعت در شهرستان سپیدان  خبر دادوافزود تمامی دانش آموزانی که از لحاظ مالی مشکل دارند ودانش آموزان محروم وبی بضاعت شامل این طرح خواهند شد طرحی که از طرف دفتر مقام معظم رهبری تحت عنوان بنیاد علوی در اغاز سال نو به این دانش آموزان هدایایی با برترین کیفیت وجنس اهدا خواهد شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  مارگون ؛ سعید مهبودی رئیس آموزش وپرورش سپیدان در گفتگو با خبرنگار مااز توزیع هدایای نهاد بنیاد علوی که زیر نظر مقام معظم رهبری می باشد, در بین بیش از 4000 دانش آموز محروم وبی بضاعت در شهرستان سپیدان  خبر دادوافزود تمامی دانش آموزانی که از لحاظ مالی مشکل دارند ودانش آموزان محروم وبی بضاعت شامل این طرح خواهند شد طرحی که از طرف دفتر مقام معظم رهبری تحت عنوان بنیاد علوی در اغاز سال نو به این دانش آموزان هدایایی با برترین کیفیت وجنس اهدا خواهد شد ., مارگون ,

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های لازم امروز شاهد یک حرکت ارزشی هستیم که ارمغان بزرگی نصیب فرزندان روستایی و بی بضاعت این شهرستان گردیده وان شاء الله مورد رضایت خانواده ی آنان نیز واقع می شود.

, وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های لازم امروز شاهد یک حرکت ارزشی هستیم که ارمغان بزرگی نصیب فرزندان روستایی و بی بضاعت این شهرستان گردیده وان شاء الله مورد رضایت خانواده ی آنان نیز واقع می شود., .,

مهبودی ضمن تشکراز نمایندگان بنیاد علوی تهران که به این شهرستان آمده بودند اظهارداشت:  این اقدام خداپسندانه به طور قطع و یقین در دانش آموزان شوق و نشاط ایجاد خواهد نمود و از توجه وعنایت مقام معظم رهبری  به دانش آموزان مناطق محروم تشکر و قدردانی می کنیم.

, مهبودی ضمن تشکراز نمایندگان بنیاد علوی تهران که به این شهرستان آمده بودند اظهارداشت:  این اقدام خداپسندانه به طور قطع و یقین در دانش آموزان شوق و نشاط ایجاد خواهد نمود و از توجه وعنایت مقام معظم رهبری  به دانش آموزان مناطق محروم تشکر و قدردانی می کنیم., .,

 وی افزود :این طرح معنوی با توجه به عنایت خاص مقام معظم رهبری به ارتقای سطح علمی دانش آموزان، رفع محرومیت فرهنگی از مناطق کم برخوردار و نیز ایجاد بستر مناسب برای ورود دانش آموزان این مناطق به مقاطع بالاترانجام می شود.
مهبودی بیان داشت: این هدایا در راستای اجرای دستورات مقام معظم رهبری وسیاست های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توسط بنیاد علوی به شهرستان سپیدان اختصاص پیدا کرد.

,  وی افزود :این طرح معنوی با توجه به عنایت خاص مقام معظم رهبری به ارتقای سطح علمی دانش آموزان، رفع محرومیت فرهنگی از مناطق کم برخوردار و نیز ایجاد بستر مناسب برای ورود دانش آموزان این مناطق به مقاطع بالاترانجام می شود.
مهبودی بیان داشت: این هدایا در راستای اجرای دستورات مقام معظم رهبری وسیاست های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توسط بنیاد علوی به شهرستان سپیدان اختصاص پیدا کرد.
, . ,
, .,

رئیس اداره آموزش وپرورش سپیدان گفت: این هدایا که شامل لباس مدارس  وکفش وپوشاک ولوازم التحریراست در بین بیش از 4000دانش آموز بی بضاعت ومستمند دختر وپسر پایه ابتدایی و دوره اول متوسطه توزیع خواهد شد.

, رئیس اداره آموزش وپرورش سپیدان گفت: این هدایا که شامل لباس مدارس  وکفش وپوشاک ولوازم التحریراست در بین بیش از 4000دانش آموز بی بضاعت ومستمند دختر وپسر پایه ابتدایی و دوره اول متوسطه توزیع خواهد شد., .,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه