اخبار داغ

ادامه بدعهدی و بداخلاقی آمریکایی ها؛

آمریکا از پرداخت جایزه ورزشکار میبدی امتناع کرد / نایب قهرمان مسابقات تیراندازی با کمان: تحریم بودیم؛ جایزه ام را ندادند!

آمریکا از پرداخت جایزه ورزشکار میبدی امتناع کرد / نایب قهرمان مسابقات تیراندازی با کمان: تحریم بودیم؛ جایزه ام را ندادند!
آمریکا از پرداخت جایزه نائب قهرمان میبدی مسابقات جهانی تیر اندازی با کمان به بهانه تحریم ها خودداری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میبدخبر؛ رضا شبانی نایب قهرمان مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در آمریکا در مصاحبه با خبرنگار میبد خبر بیان داشت: طبق وعده های داده شده از سوی مسئولان آمریکایی برگزاری مسابقات پس  از پیروزی و موفقیت اینجانب و کسب مقام نائب قهرمانی جهان در این مسابقات، مسئولان آمریکایی به دلیل اینکه من از ایران بودم و ایران تحریم بود از پرداخت جایزه 750دلاری مسابقات به من و دیگر قهرمانان ایرانی خودداری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبدخبر,

, ,
وی افزود: پیگیریهایی که مسئولین ایرانی و مربیان کردند به جایی نرسید. البته پس از بازگشت از طرف مسئولین وعده هایی داده شده که هنوز عملی نشده است.
,
وی در پایان عنوان کرد: من مدالم را به رهبر معظم انقلاب هدیه میکنم و از مسئولان بسیج خواسته ام مرا در رسیدن به این امر یاری کنند.
,
 
,
نیکو نژاد رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر در رابطه با این ماجرا بیان کرد: رضا شبانی عضو پایگاه استعدادیابی تیراندازی با کمان بسیج یزد می باشد و ازنوجوانی در این پایگاه عضو شده و 4 سال است که آموزش می بیند. با توجه به استعداد و ظرفیتی که شبانی در مسابقات کشوری و استانی بسیج از خود نشان داد او به عنوان پدیده ای در این رشته ورزشی شناسایی شد.
,
 
,
وی افزود: در ماجرای مسابقات اخیر با توجه به تغییر رئیس جمهور آمریکا وممانعت از ورود ایرانیان به خاک آمریکا مشکلاتی برای تهیه ویزا برای او پیش آمد. شبانی در آستانه انصراف از مسابقات بود که به او خبر دادند که می تواند در این مسابقات شرکت کند و او با حمایت و پیگیری پدرش به این مسابقات اعزام شد. شبانی علیرغم مشکلات روحی در لحظه اعزام و برگزاری مسابقات فردای ورود به آمریکا با لطف خدا و توسل به حضرت زهرا(س) و با دعای پدر و مادر توانست در این شرایط مقام نایب قهرمانی مسابقات را کسب کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: دراین مسابقات در هنگام اهدا جوایز بداخلاقی از سوی آمریکایی ها صورت گرفت. با توجه به اینکه کشتی گیران آنها در ایران با استقبال خوب و رفتار مناسب و باورنکردنی روبرو شدند اما در آمریکا ماجرا تفاوت داشت و ما شاهد بی اخلاقی و وارد کردن سیاستهای پلید آمریکایی در عرصه ورزش بودیم. با توجه به این که نوجوان با استعداد ما در کشور آمریکا عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود آنها از پرداخت جوایز به او خودداری کرده و این عمل برخلاف قوانین بین المللی صورت گرفت. این ماجرا شاهدی است بر بد عهدی ها و زور گویی های  مکرر آمریکا در عرصه های مختلف که در حق ملت ایران اعمال می شود و در نتیجه به این کلام گهربار رهبری می رسیم که به هیچ عنوان نمی توان به آمریکا اعتماد کرد. با توجه به این بد اخلاقی و رفتار زشت مسئولان آمریکا در عدم پرداخت جایزه به رضا شبانی و لی این نوجوان بسیجی با این ماجرا اخلاق مدارانه رفتار نمود و بدون اعتراضی به میهن بازگشت.
,
 
,
نیکو نژاد در رابطه با هزینه اعزام به مسابقات بیان کرد: کلیه هزینه های اعزام به این مسابقات از طرف پدر ایشان تامین شد و مسئولین فدراسیون و استان حمایت آنچنانی در هنگام اعزام به مسابقات از این قهرمان نوجوان نداشتند.
,
 
,
این مقام مسئول عنوان داشت: متولیان ورزش بسیج در استان از همان ابتدا پشتیبان رضا شبانی بودند و درعرصه عمل حمایتهای تجهیزاتی به ایشان شد و یکسری کمان در اختیار او قرار گرفت و بعد از درخشش او در مسابقات پدرشان با علاقه و انگیزه ای که داشتند کمان بهتری برای او خریداری کردند که این نوجوان با اخلاق پس از خریداری کمان توسط پدرش کمان بسیج را به فرد دیگری دادند تا از آن استفاده کند.
,
وی در پایان افزود: شبانی از بنده خواستند با توجه به خوابی که از حضرت آقا دیده بودند این مدال را به رهبری معظم اهدا کنند و بنده نیز قول دادم تا آنجا که در توانم هست این کار را انجام بدهم.
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه