اخبار داغ

امام جمعه شهرستان جاجرم :

آنچه ما را به سبک زندگی اسلامی نزدیک می کند مسئله کتاب و مطالعه است

آنچه ما را به سبک زندگی اسلامی نزدیک می کند مسئله کتاب و مطالعه است
حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: آنچه ما را به سبک زندگی اسلامی نزدیک می کند مسئله کتاب و مطالعه است و با توجه به این که نسل جدید در معرض آسیب های اجتماعی و مخاطرات شبکه های مجازی است باید مسائل را گوشزد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم در جلسه شورای فرهنگ عمومی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و انجمن کتابخانه این شهرستان گفت: فرهنگ سازی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و توجه به محرومان امری مهم است که باید توجه ویژه تری نسبت به آن داشت و با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو باید فرهنگ سازی در امر کمک به محرومان صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم,

حجت الاسلام «موسوی» با بیان اینکه باید تلاش کنیم امر به معروف و نهی از منکر به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود افزود: تلاش کنیم آداب و رسوم شرعی را ترویج دهیم، معروف ها را تقویت کنیم و برای از بین بردن ضد ارزش ها تلاش کنیم ضمن این که برای چهارشنبه آخر سال با روشنگری هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان را آگاه تر کنیم.

,

وی با اشاره به فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: آنچه ما را به سبک زندگی اسلامی نزدیک می کند مسئله کتاب و مطالعه است و با توجه به این که نسل جدید در معرض آسیب های اجتماعی و مخاطرات شبکه های مجازی است باید مسائل را گوشزد کرد و با پر کردن اوقات فراغت از طریق کتاب جوانان را به سمت مطالعه سوق داد.

,

معاون فرماندار جاجرم نیز تصریح کرد: باید بحث های فرهنگی به صورت جدی دنبال شود تا شاهد آسیب های اجتماعی کمتری باشیم و با استفاده از کلاس های آموزشی در مدارس و دانشگاه ها نسل جوان را با معضلات اجتماعی آشنا کنیم.

,

«صاحبی» با اشاره به آسیب های اجتماعی افزود : باید معضلات اجتماعی ریشه یابی شود و توجه ویژه به فرهنگ سازی ها صورت گیرد تا شهرستان در برابر این آسیب ها واکسینه شود.

,

فرمانده انتظامی جاجرم نیز با اشاره به چهارشنبه آخر سال ابراز کرد: در چهارشنبه آخر سال با رویکرد اجتماعی فضا را کنترل می کنیم و برخورد فیزیکی جایی ندارد و اگر کسانی به صورت سنتی چهار شنبه آخر سال را در برنامه دارند آن را به صورت کنترل شده در محله خود انجام دهند.

,

سرهنگ «اسماعیلیان» عنوان کرد: فرهنگ سازی و آگاهی دادن به جوانان امر مهمی است که در این امر باید مردم نیز مشارکت داشته باشند تا از معضلات اجتماعی کاسته شود.

,

 

,

پایان خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه