اخبار داغ

هفته بیست‌وپنجم لیگ یک

سریال تکراری ناکامی های نفت /نفت مسجدسلیمان 0-بادران تهران1

سریال تکراری ناکامی های نفت /نفت مسجدسلیمان 0-بادران تهران1
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اولین بازی از هفته بیست‌وپنجم لیگ یک مقابل بادران تهران شکست خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری:تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اولین بازی از هفته بیست‌وپنجم لیگ یک مقابل بادران تهران شکست خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری,
 
,
تیم بادران تهران که از دو بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان به‌ نام‌های رضا درویشی و مصطفی نوروزی در خط حمله استفاده می‌کرد، خیلی زود دروازه میزبان را توسط بازیکن سابق این تیم باز کرد و با گل رضا درویشی از نفت پیش افتاد.
,
 
,
بازیکنان نفت مسجدسلیمان پس از گل زودهنگام بادران به‌خود آمدند و برای جبران گل خورده تلاش کردند اما تا پایان نیمه اول نتوانستند از حملات‌شان نتیجه‌ای بگیرند. حملات بازیکنان نفت در نیمه دوم نیز ادامه پیدا کرد و در حالی که هفت دقیقه وقت تلف شده نیز به‌دلیل مصدومیت و تعویض دروازه‌بان بادران درنظر گرفته شد، حملات تیم نفت به‌دلیل کم دقتی مهاجمان این تیم به‌هدر رفت تا یک شکست خانگی دیگر در کارنامه این تیم ثبت شود.
,
 
,
نفت مسجدسلیمان که به‌وضوح کمبود مهاجم گلزن را احساس می‌کند، با این شکست و با 21 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند تا بیش از قبل خطر سقوط را احساس کند.
,
 
,
شایان ذکر است که بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان در یک حرکت نمادین با ماسک‌های تنفسی در مراسم آغاز مسابقه حاضر شدند تا بدین شکل نسبت به وضعیت اسف‌بار استان خوزستان اعتراض کنند.
,
 
,
نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، محمد خان‌احمدی، مجتبی بیژن، رضا یزدان دوست، میلاد شیخی سلیمانی، رامین قربانی، امین جهان‌کهن، سعید خردمند (62- ایمان رئیسی نسب)، اکبر آفاقی، احمد داودی (75- رضا طاهری) و میلاد صالحوند (87- حسین رسولی)
,
سرمربی: محمود فکری
,
 
,
 
,
بادران تهران: علیرضا سلیمی (65- محمد عین‌افشار)، وحید فارق، ابراهیم کریمی، بهتاش میثاقیان، احمد مهدی‌زاده، افشین دانشیان، مسعود ریگی، سعید واسعی (84- وحید علی‌آبادی)، رضا درویشی، مصطفی نوروزی و ابراهیم صالحی (58- مهرداد رضایی)
,
سرمربی: محمد ربیعی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه