اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان:

مصرف مخدر صنعتی شیشه در بین دختران جوان رو به افزایش است

مصرف مخدر صنعتی شیشه در بین دختران جوان رو به افزایش است
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با اشاره به گرایش جوانان به استعمال مواد مخدر صنعتی گفت: در بین دختران جوان نیز مصرف مواد روانگردان به ویژه مخدر صنعتی شیشه رو به افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود محمد حسین همتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در جمع نمایندگان شوراها و دهیاران دهستان طرود شاهرود اعتیاد را یکی از جدی ترین آسیب های اجتماعی تهدید کننده کشور عنوان کرد و گفت: جلوگیری و کاهش از مصرف مواد مخدر در جامعه و مبارزه با این آسیب اجتماعی که باعث از هم پاشیده شدن بسیاری از خانواده شده است تنها در توان نهادها و دستگاه های اجرایی نیست و مردم نیز باید با همکاری و تلاش جدی در حل این موضوع به کمک دستگاه های اجرایی بشتابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی انواع مواد مخدر استعمال شده در کشور را در دو بخش صنعتی و سنتی دسته بندی و اظهار کرد: در کشور ما گرایش جوانان به استعمال مواد مخدر صنعتی بیش از مواد مخدر سنتی است.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه بانوان خانه دار بیش از بانوان کارمند در معرض استفاده از مواد مخدر قرار گرفته اند افزود: در بین دختران جوان نیز مصرف مواد روانگردان به ویژه مخدر صنعتی شیشه رو به افزایش است.

,

همتی بیان کرد: استعمال مخدر صنعتی شیشه رنگ و بوی خاصی ندارد و اعتیاد به شیشه تا حدود یک سال و نیم علائم خاصی ندارد و متاسفانه زمانی که خانواده ها از اعتیاد فرزندان خود به این مخدر صنعتی آگاه می شوند که هیچ گونه راه درمانی برای آن وجود ندارد.

,

وی با اشاره به ترک اعتیاد افراد گرفتار شده به این بلای خانمان سوز عنوان کرد: متاسفانه تنها 15 تا 20 درصد افرادی که ترک اعتیاد کرده اند به روال زندگی طبیعی خود باز می گردند که طبق آمار ارائه شده همین افراد نیز به محض اینکه در زندگی روز مره خود با کوچکترین مشکلاتی مواجه شده و یا با استرس مواجه شوند دوباره به اعتیاد گرایش پیدا می کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه