اخبار داغ

معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود:

مرکز جامع سلامت روستای طرود با 8 میلیارد ریال اعتبار احداث شد

مرکز جامع سلامت روستای طرود با 8 میلیارد ریال اعتبار احداث شد
معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود گفت: مرکز جامع سلامت روستای طرود با 8 میلیارد ریال اعتبار و برای بهره مندی مردم این منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی احداث شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار شاهرود سید محمد رضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود در نشست توسعه دهستان طرود با اشاره به حفر چاه آب شرب روستای طرود گفت: این حلقه چاه آب با اعتبار هفت و میلیارد و یکصد میلیون ریال برای تامین آب روستای طرود حفر و یکی از مشکلات مهم مردم این منطقه رفع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی با اشاره به ایجاد مجتمع آبرسانی روستاهای سطوه، مهدی آباد و بیدستان نیز اظهار کرد: برای ایجاد این مجتمع آبرسانی نیز پنج میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و با ایجاد این مجتمع آبرسانی بخشی از کمبود آب این سه روستا نیز تامین شد.

,

فرماندار شهرستان شاهرود به ساخت مرکز جامع سلامت روستای طرود با اعتبار هشت میلیارد و یکصد میلیون ریال اشاره کرد و افزود: انجام روکش آسفالت محور شاهرود- طرود- سطوه با اعتبار بالغ بر 54 میلیارد و 500 میلیون تومان به طول 40 کیلومتر از دیگر اقداماتی است که پس از تشکیل ستاد توسعه دهستان طرود در این بخش محروم اجرا شد.

,

هاشمی احداث ساختمان دهیاری روستای مهدی آباد، اجرای طرح هادی روستاهای طرود با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال، اجرای طرح هادی روستای سطوه با اعتبار یک میلیارد و 680 میلیون ریال، اجرای طرح هادی روستاهای بیدستان و مهدی آباد، احداث پارکینگ در روستای بیدستان، نصب تابلو علائم راهنمایی و رانندگی و اصلاح و ارتقای پل زیر گذرد محور شاهرود- طرود را از دیگر اقدامات انجام شده طی مدت دو سال اخیر در دهستان طرود عنوان کرد.

,

وی آسفالت معابر روستای طرود با دو میلیارد ریال اعتبار، راه اندازی شبکه دیجیتال، خریداری ماشین آتش نشانی، خرید ماشین جمع آوری زباله و احداث پارک در روستاهای سطوه و سرتخت را نیز از اقدامات انجام شده در دهستان طرود پس از تشکیل ستاد توسعه این دهستان بر شمرد.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه