اخبار داغ

دعوت از یک تروریست در پرگار BBC

دعوت از یک تروریست در پرگار BBC
بخش فارسی بی‌بی‌سی، زیرمجموعه‌ سرویس جهانی بی‌بی‌سی وابسته به وزارت خارجه بریتانیا با بودجه رسمی دولتی، چند سالی است که تلاش‌ها برای تبدیل شدن به قرارگاه مرکزی ساماندهی گروه‌های مختلف تروریست علیه ایران را رونقی دوباره بخشیده و ظاهرا به حدی در تامین اهداف تعیین شده از سوی دستگاه امنیتی و دیپلماسی انگلیس مصمم است که از شهرت یافتن به عنوان «رسانه تروریست‌ها»، برخلاف عرف و قانون همه دستگاه‌های خبری رسمی جهان، واهمه‌ای ندارد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه انقلاب نیوز،بی‌بی‌سی چند ماه پیش پس از حمایت مکرر از منافقین، «مصطفی هجری» دبیرکل حزب منحله دموکرات را میهمان برنامه «به عبارت دیگر» کرد تا او از تریبون شبکه سلطنتی بریتانیا بگوید «درخواست‌های پیاپی از آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی داشته‌ایم تا در راه مبارزه با ایران به ما کمک کنند و به طرف هر کشوری که برای مقابله با ایران ما را یاری کند دست دوستی دراز می‌کنیم»! هجری همان کسی است که پیش‌تر حضور سردار سلیمانی و سپاه قدس در خاک عراق برای مبارزه با داعش را بسیار نگران‌کننده و غیرقابل تحمل دانسته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

تبدیل شدن «بی‌بی‌سی» به رسانه رسمی تروریست‌های ضدایرانی برای شبکه‌ای که سابقه تریبون‌دهی اختصاصی به جانیانی همچون «عبدالمالک ریگی» را در کارنامه دارد و همه جنبش‌های مردمی آزادی‌بخش را «تروریست» می‌نامد اما «داعش» را «پیکارجو» و «جهادگر» معرفی می‌کند، مساله چندان دور از انتظار و عجیبی نیست.

,

سابقه دعوت از تروریست های وابسته به غرب و شرق در بی بی سی فارسی و دیگر رسانه های دستگاه دولتی انگلیس بسیار زیاد است در آخرین نمونه از این دست میزبانی ها برای تروریستها حضور یکی از چریک های فدائی خلق اکثریت در برنامه پرگار بی بی سی فارس یبود چند هفته پیش سالگرد حمله چند تن از چریکهای فدایی خلق در بهمن ۴۹ به پاسگاهی در سیاهکل بود. در این برنامه پرگار از یکی از اعضای سازمان فدائیان خلق که این حمله تروریستی را مدیریت می کردند دعوت شده بود. مریم سطوت مریم سطوت در سال ۵۲ وارد دانشگاه و در سال ۵۳ با گروهی به نام جزنی آشنا شد. او سپس از همین طریق در ارتباط با سازمان چریک های فدایی خلق قرار گرفت. از بهار ۵۵ مخفی شد. بعد از انقلاب و انشعاب اقلیت – اکثریت با بخش اکثریت به فعالیت های خود ادامه داد. در سال ۲۰۰۳ از بنیانگذاران اتحاد جمهوری خواهان ایران بود و در سال های گذشته در کادر رهبری آن بوده است.

,

در کنار دو تن از افسران نیروی هوایی و شهربانی که در سال ۵۵ حمید اشرف رهبر چریک های فدایی خلق را به قتل رساندند

,
, ,

در کنار دو تن از افسران نیروی هوایی و شهربانی که در سال ۵۵ حمید اشرف رهبر چریک های فدایی خلق را به قتل رساندند

,

وی در این برنامه به صراحت از تروریست بودن خود دفاع می کند و حرکت سال ۴۹ رفقای خود را در راستای آزادی خلق ایران دانست! که سال ها زیر چکمه های رژیمی که حامیانش امپریالیست بودند له شده بود. اما وی و بیشتر رفقایش الان در آغوش امپریالیست انگلیس و آمریکا لم داده اند و همچنان شعار های حمایت از خلق و بر ضد امپریالیست می دهند. البته حضور وی در این برنامه با انتقادات زیادی مواجه شد که در زیر برخی از این انتقادات را می توانید ببینید.

,

, ,

, ,

, ,

لازم به یاد آوریست که نقشه «براندازی ایران» از مسیر تقویت گروه‌های تروریست مطابق طرح نهایی «رفراندوم ایران» نیز محصول بخشی دیگر از اندیشکده‌های تحت‌الحمایه راکفلرهاست. در هر حال مهم این است که عمیقا باور داشته باشیم سیاست خارجی دشمن بنا بر نیازهای روزآمد، از تعامل مصلحتی به تقابل مصلحتی مرتب تغییر می‌کند و اهداف اصلی لایتغیر باقی می‌ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه