اخبار داغ

«خانواده قربانیان فتنه ۸۸» طعمه‌های جدید نوری‌زاد

«خانواده قربانیان فتنه ۸۸» طعمه‌های جدید نوری‌زاد
محمد نوری‌زاد در سال‌های اخیر بارها در مصاحبه با رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه، ادعا نموده که دستگاه‌های امنیتی ایران اجازه سخن گفتن به آنها را نمی‌دهند و نمی‌توانند در یک تحصن تا تجمع، اعتراض خود را به وضعیت کشور اعلام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه انقلاب نیوز،این ادعاهای نوری‌زاد و دیگر عناصر اپوزیسیون در حالی مطرح می‌شود که خود نوری‌زاد در سال‌های اخیر چندین بار بدون هیچگونه مزاحمی روبروی چندین مکان از جمله لانه جاسوسی سابق آمریکا، وزارت اطلاعات، ستاد کل سپاه، زندان اوین و … دست به اعتصاب و تحصن زده و کسی نیز با او برخورد نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
 
,
وی در طول سال‌های پس از فتنه ۸۸ که منجر به علنی شدن هویت او شد، در چندین نامه، بیانیه و مصاحبه به بالاترین مقامات مذهبی و اجرایی در ایران توهین کرد و حتی اعتقادات دینی ده‌ها میلیون ایرانی را به سخره گرفت، اما برخورد تنبیهی با او نشد.
,

نوری‌زاد در روزهای گذشته با حضور در شهر پاوه با خانواده یکی از قربانیان فتنه سال ۸۸ دیدار کرد.

,

نکته حائز اهمیت در انجام چنین دیدارهایی از سوی نوری‌زاد این است که وی این کارها را برای تحریک افراد و خانواده‌های کشته‌شدگان فتنه ۸۸ انجام می‌دهد تا با موضع‌گیری این افراد بتواند خود را مطرح سازد.

,

می‌توان از این‌گونه اقدامات نوری‌زاد چنین حدس زد که وی با انجام چنین اقدامات نخ‌نما شده‌ای قصد دارد تا تریبونی در شبکه‌های ماهواره‌ای برای خود دست و پا کند و یا حتی شاید به فکر فرار از کشور به دلیل ناتوانی و عدم موفقیت در طعمه‌کردن خانواده‌های قربانیان باشد.

,

انقلاب نیوز به سهم خود توصیه‌ای برای خانواده‌های کشته‌شدگان فتنه ۸۸ دارد و آن این است که باید مراقب نقشه‌های فریبنده این افراد بدنام باشند و همچون موارد مشابه دیگر که عوامل اپوزیسیون خانواده‌های قربانیان را به گمراهی کشاندند، خود را آلوده به ننگ همکاری با اپوزیسیون و ضدانقلاب نکنند.

, انقلاب نیوز,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه