اخبار داغ

اعتراف سعید برزین در BBC؛

اپوزیسیون بعد ۳۸ سال هنوز عرضه ندارد یک حزب بسازد

اپوزیسیون بعد ۳۸ سال هنوز عرضه ندارد یک حزب بسازد
در طول ۳۸ سال از انقلاب اسلامی دشمنان این مرزو بوم همواره تلاش داشته اند تا این انقلاب را تحریف نمایند. دسته ای از دشمنان این ملت بر این باورند که باید ملت ایران را از نظام اسلامی جدا نمیاند چرا که بزرگترین سرمایه هر حکومتی پشتیبانی ملت آن است و حکومتی که پشتیبانی ملت خود را ندارد هیچ وقت نمی تواند پایدار باشد و ملت ایران هم نشان داده اند که در طول این سال ها در بسیاری از بزنگاه های سیاسی اجتماعی و اقتصادی پای این انقلاب ایستاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز، رسانه های بیگانه همواره در تلاشند که در راستای اهداف دولت های متبوع خود بر روی افکار عمومی ملت ایران تاثیر گذار باشند و با انواع حیله ها و ترفند های رسانه ای ملت را از انقلاب و حاکمیت جدا نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

تلویزیون بی‌بی‌سی که در سال های اخیر گوی سبقت را از دیگر شبکه‌های فارسی زبان ربوده است در برنامه‌های مختلف سعی دارد این استراتژی خبیثانه را پیاده کند و تا کنون به فضل خدای متعال نتوانسته به این هدف دست پیدا کند.

,

در برنامه گفتگو محور صفحه آخر بی‌بی‌سی که همیشه میتوان تاکتیک های القای دروغ این شبکه را در آن دید اخیرا به کارنامه ۳۸ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته شده است.

,

در این برنامه که مجری نقش فعالی در آن نداشت سه نفر از تحلیل گران که عمدتا از طیف های منافقین و سلطنت طلب بودند به تبلیغ دیدگاه های هم فکران خود پرداختند ایرج مصداقی که زمانی از اعضای تروریست ها منافق بود در خصوص حکومت اسلامی گفت که این حکومت روز به روز به سمت بسته تر شدن می رود و منظور از اسلام حداکثری اسلام داعش و القاعده است که در بلند گوهای ایران تبلیغ می شود.

,

این سخنان وی البته از طرف سه میهمان دیگر برنامه اصلا توجهی نشد و امروز همه مردم جهان می دانند که حکومت اسلامی و آن چیزی که در ایران امروز پیاده می شود فرسنگ ها با اسلام داعشی تفاوت دارد.

,

میهمان بعدی برنامه هم آقای رضا علیخانی بود که به دلیل فعالیت های ضد امنیتی سال ها در ایران در زندان بوده وی مانیفست جمهوری اسلامی را کتاب “نهضت های اسلامی در یک صد سال اخیر ” دکتر مطهری داست و گفت بر اساس این کتاب در ایران امروز روحانیون می خواهند که روشنفکران را از دایره قدرت بیرون کنند چرا که این روشنفکران بودند که در جنبش مشروطه روحانیون را از قدرت به زیر آوردند.

,

البته منظور وی از روشنفکران کسانی مثل دکتر سروش و کدیور است که در خارج کشور با امثال گوگوش و دیگر زنان لمپن عکس یادگاری می گیرند و یا با دریافت پول از سازمان های جاسوسی می خواهند به ملت خود خیانت کنند.

,

و اما یکی از میهمانان این برنامه ظاهرا بر خلاف دیگران نظری دیگر داشت که البته در این برنامه مجال سخن به وی آن چنان داده نشد. سعید برزین که در برنامه های قبلی بی بی سی هم حاضر بوده در این گفتگوی نامتعادل به دفاع از برخی از جنبه های نظام اسلامی پرداخت و بر خلاف دیگران آن را نظامی چند قطبی دانست که قدرت در آن تکثیر شده است.وی گفت که نسبت به ابتدای انقلاب ما اکنون از آزادی بیان ،آزادی اندیشه و از تحزب به نسبت قوی تری برخوردار هستیم .

,

وی در ادامه گفت که در ایران احزاب گوناگون در حال فعالیت هستند و این احزاب نیز تنها به مقطع انتخابات محدود نیستند و با نظام اسلامی هم تعامل دارند.

,

وی بازیگران سیاسی در ایران را به سه بخش مردم،روشنفکران و حکومت تقسیم نمود و تاکید کرد که مابین این سه بازیگر قدرت یک تعامل سازنده وجود دارد و در حال حاضر اکثر مردم رای شان خاکستری است و بنا بر مصلحت خودشان به افراد مختلف رای می دهند.

,

برزین در جواب یکی از میهمانان که گفته بود مردم از خرداد ۷۶ به بعد رنگ عوض کرده ا ند و از آرمان های انقلاب عدول کردند گفت این بسیار عوامانه است که مردم را چنین فرض کنیم همین مردم در سال ۸۴ به کسی رای دادند که نماد انقلابی گری در جامعه بود.

,

وی هم چنین گفت در بین مردم اینک از هر زمان دیگری همبستگی و تعامل وجود دارد و اگر می خواهیم واقعیت ایران را ببینیم باید به مولفه ها و فکت های مشخصی که در اطرافمان است درست نگاه کنیم و این واقعیت را که ۷۰ درصد مردم در انتخابات ها شرکت می کنند را بپذیریم.

,

وی در دفاع از تحزب در ایران گفت اپوزیسیون در خارج کشور با این همه ادعایی که دارد بعد ۳۸ سال هنوز عرضه ندارد یک گروه و یا حزب منسجم داشته باشد پس چگونه است که به مردم ایران خرده می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه