اخبار داغ

نماینده مردم بابل در مجلس:

غالب شهرهای مازندران گرفتار معضل زباله هستند/ دولت در حوزه پسماند حرکت منسجمی نداشت

غالب شهرهای مازندران گرفتار معضل زباله هستند/ دولت در حوزه پسماند حرکت منسجمی نداشت
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث پسماند انتظار توجه بیشتری را از طرف دولت داشته‌ایم، گفت: دولت در این زمینه حرکت منسجمی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسین نیازآذری در گفت‌وگو با بلاغ، درباره موضوع زباله در مازندران، اظهار کرد: موضوع پسماند مسئله‌ای است که در شمال کشور به آن خوب توجه نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در ارتباط با پسماند در حال انجام است، افزود: این سرمایه‌گذاری به صورت پراکنده است و سرمایه‌گذاری منسجمی در مورد این موضوع شکل نگرفته است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غالب شهرهای استان گرفتار موضوع زباله هستند، خاطرنشان کرد: امروز مردم و مسؤولان استان با این موضوع که به‌عنوان معضل اجتماعی است روبرو هستیم و انتظار می‌رود تا با وجود تکنولوژی در بازار، وزارت کشور به‌ویژه شهرداری‌ها و اعضای شورای شهر به آن توجه کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه شهرستان بابل هم با معضل زباله روبرو است، بیان کرد: زباله در بهترین نقطه از شهرستان بابل دفن می‌شود و بر اساس پیگیرهای انجام شده قول بهینه کردن شرایط را داده‌اند تا شاهد این نگرانی و دغدغه نباشیم.

نیازآذری با بیان اینکه در بحث پسماند انتظار توجه بیشتری را از طرف دولت داشته‌ایم، یادآور شد: از دولت در این زمینه حرکت منسجمی ندیدیم.

وی افزود: می‌توان با استفاده از زباله به‌عنوان طلای کثیف می‌توان ایجاد سرمایه‌گذاری و اشتغال کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با تکنولوژی روز دنیا و سرمایه‌گذاری‌ها از طریق بخش خصوصی می‌توان این فضا و فرصت را در اختیار گرفت.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه