اخبار داغ

سردار سلیمانی در جمع کارکنان و مدیران شرکت ریل ترابر سبا:

نگاه شرکت ریل ترابر سبا خدمات رسانی به زائران رضوی و شهداست

نگاه شرکت ریل ترابر سبا خدمات رسانی به زائران رضوی و شهداست
رئیس هیئت مدیره شرکت ریل ترابر سبا گفت: توفیق خادمی به زائران امام رضا(ع) و شهدا، نصیب هر کسی نمی شود و اگر نگاه ما در شرکت ریل ترابر سبا، نگاهی از جنس خدمت باشد،یقینا موفق خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛  سردار یعقوب سلیمانی رئیس هیئت مدیره شرکت ریل ترابر سبا،درجمع کارکنان و مدیران شرکت ریل ترابر سبا، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها برای ارتقاء سطح خدمات ریلی به زائران رضوی و زائران راهیان نور گفت: از تلاش های شما عزیزان برای بسترسازی و فعال بودن شرکت ریل ترابر سبا در جهت خدمت رسانی به مسافران تشکر می کنم و امیدوارم که به برکت خون شهدا و نفس گرم همه خادمین، آثار پر برکت خدمت به زائران رضوی و زائران کربلاهای ایران را در زندگی تان حس کنید.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
وی ادامه داد: توفیق خادمی به زائران امام رضا(ع) و مناطق عملیاتی دفاع مقدس، نصیب هر کسی نمی شود و اگر نگاه ما در مسیرخدمت رسانی به این مسافران،نگاهی از جنس خدمت باشد، یقینا موفق خواهیم بود.
,
 
,
سردار سلیمانی تاکید کرد: آن چیزی که برای خداوند بزرگ اهمیت دارد، عمل انسان است و باید ببینیم که برای رضایت او چه کارهایی انجام داده ایم و یقینا شما به عنوان تلاشگران خدمت رسانی به زائران رضوی و شهدا که بخشی از مسیرزندگی تان در مسیرخدمت رسانی به این عزیزان است،قطعا مورد توجه  ورضایت خداوند واقع می شود و  اثرات معنویت حرم امام رضا(ع) و شهدا را در زندگی تان خواهید چشید.
,
 
,
رئیس هیئت مدیره شرکت ریل ترابر سبا تاکید کرد: تلاش دوستانی که در شکل گیری و راه اندازی این شرکت تلاش کردند را ارج می نهیم و بزرگترین افتخارمان، خدمت رسانی به زائران رضوی و شهدا است.
,
 
,
وی تاکید کرد: اخلاق مداری و حفظ کرامات انسانی از جمله مهمترین عناصر برای بهبود خدمات رسانی به مسافران در سفرهای ریلی است و یقینا نوع رفتار با مسافران، اهمیت زیادی دارد.
,
 
,
سردار سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مباحث که مسئولین بر آن تاکید دارند، توسعه ریلی است که یکی از عوامل برای تقویت این کار، نیروی انسانی کارآمد است که اگر مدیریت خوبی در راس کار باشد، می توان به بهترین نحو ممکن در جهت خدمات رسانی به مردم گام برداشت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه