اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک

۸۰ پروژه نیمه تمام شهرداری اراک نیازمند ۳۴۱ میلیارد تومان اعتبار است

۸۰ پروژه نیمه تمام شهرداری اراک نیازمند ۳۴۱ میلیارد تومان اعتبار است
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک به پروژه های نیمه تمام شهری اراک اشاره کرد و گفت: در شهر اراک ۸۰ پروژه نیمه تمام وجود دارد که تکمیل این پروژه ها نیازمند ۳۴۱ میلیارد تومان اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اراک امروز؛ اسماعیل تاج آباد رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در صحن رسمی شورای اسلامی به بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری اراک به شورا اشاره کرد و گفت: بعد از تقدیم بودجه توسط شهرداری به شورا در کمیسیون برنامه و بودجه شورا مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,  ,

IMG_3020 (Copy)

, IMG_3020 (Copy), IMG_3020 (Copy),

تاج آباد، بودجه پیشنهادی شهرداری اراک را ۶۳۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان بودجه ۴۶۰ میلیارد تومان مربوط به شهرداری و ۱۷۲ میلیارد تومان هم مربوط به ۱۲ سازمان تابعه شهرداری اراک است.

,

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی شهرداری ها نباید از ۴۰ درصد کمتر باشد ادامه داد: حدود ۷۴٫۲ درصد بودجه شهرداری اراک مربوط به هزینه های عمرانی و ۲۵٫۸ درصد از بودجه هم مربوط به بودجه جاری است.

,

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک به پروژه های نیمه تمام شهری اراک اشاره کرد و گفت: در شهر اراک ۸۰ پروژه نیمه تمام وجود دارد که تکمیل این پروژه ها نیازمند ۳۴۱ میلیارد تومان اعتبار است.

,

وی ادامه داد: از مجموعه ۸۰ پروژه نیمه کاره شهرداری اراک ۲۲ پروژه شاخص هستند که نیاز به ۳۰۲ میلیارد تومان اعتبار است و ۵۸ پروژه هم نیازمند ۳۹ میلیارد تومان اعتبار هستند.

,

محمد ابراهیم عباسی شهردار کلانشهر اراک به عملکرد شهرداری اراک در بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در شرایطی که هواشناسی بارش ۱۰ سانتی متری برف را پیش بینی کرده بود ۷۵ سانتی متر برف در اراک بارید.

,

عباسی با اشاره به اینکه شهرداری قبل، حین و بعد از بارش ها اقدامات خود را به منظور پاکسازی معابر انجام داده بود افزود: در این عملیات ۷۰۰ کارگر به صورت شیفت ۱۲ ساعته مشغول به فعالیت بودند و در مجموع ۳۳هزار و ۶۰۰ ساعت کار کردند.

,

وی ادامه داد: همچنین دو هزار و ۵۰۰ تن نمک و ماسه جهت عملیات یخ زدایی و ایمن سازی معابر شهر اراک استفاده شد و بیش از ۱۳۹ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک در عملیات برف روبی استفاده شد.

,

شهردار اراک با بیان اینکه شهر اراک ۱۵ میلیون متر مربع سطح خدماتی وسعت دارد بیان کرد: از لحظات نخست بارش برف روبی و نمک پاشی انجام شد.

,

وی از همکاری های دستگاه های مختلف و مردم در کمک به شهرداری در برف روبی و تکان دادن درختان تقدیر کرد.

,

منوچهر کاظمی عضو شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری اراک در خصوص بارش های اخیر برف گفت: البته با نیروهایی که شهرداری در اختیار دارد بهترین از این می توانست این حادثه را مدیریت کند.

,

کاظمی با بیان اینکه ستاد زمستانی شهرداری اراک باید در بارش های اخیر فعال تر عمل می کرد ادامه داد: شهرداری ماسه و نمک هم به اندازه کافی تهیه نکرده بود.

,

وی ادامه داد: شهرداری باید به گونه ای برنامه ریزی کند که در کوتاه ترین زمان وقوع حوادث مشابه اقدامات مناسب را انجام دهد.

,

IMG_3016 (Copy)IMG_3015 (Copy)IMG09174906IMG_3014 (Copy)

, IMG_3016 (Copy), IMG_3016 (Copy), IMG_3015 (Copy), IMG_3015 (Copy), IMG09174906, IMG09174906, IMG_3014 (Copy), IMG_3014 (Copy),

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه