اخبار داغ

رئیس پلیس راه زنجان خبر داد

کاهش 12 درصدی تصادفات منجر به فوت در زنجان/100 نقطه حادثه خیز در زنجان شناسایی شده است

کاهش 12 درصدی تصادفات منجر به فوت در زنجان/100 نقطه حادثه خیز در زنجان شناسایی شده است
رئیس پلیس راه استان زنجان به کاهش 12 درصدی تصادفات منجر به فوت طی سال جاری اشاره کرد و گفت: برای کاهش تصادفات جاده ای 100 نقطه حادثه خیر در استان زنجان شناسایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، به آمار تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی استان زنجان طی سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: طی سالجاری هزارو 49 مورد تصادفات جرحی در استان زنجان رخ داده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 11 درصدی مواجه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه تعداد مجروحین طی سالجاری هزارو 406 نفر بوده که نسبت به سال گذشته 14 درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: هزارو 396 مورد تصادفات خسارتی طی سال جاری ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نکرده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در مجموع تعداد تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی که منجر به ترسیم کروکی شده  در استان زنجان 2 هزارو593 مورد بوده است، افزود: در مجموع تعداد تصادفات در سطح جاده های استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 3 درصدی همراه بوده است.

,

شیر محمدی به بیشترین علت تصادفات در زنجان اشاره کرد و گفت: عدم توجه به جلو با 29 درصد، انحراف به چپ با 9 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با 12 درصد بیشترین علت تصادفات در سطح استان زنجان است.

,

وی با بیان اینکه سواری با 61 درصد، کامیون و تریلی با 16 درصد بیشتر نوع وسیله مقصر در تصادفات جاده ای استان زنجان است، خاطرنشان کرد: 22 درصد تصادفات در ساعات 12 تا 16 رخ داده وکیلومتر یک تا 20 ، 25 درصد تصادفات را به نام خود ثبت کرده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه اتوبان زنجان- قزوین با 36 درصد بیشترین آمار تصادفات را داشته است، تصریح کرد: 100 نقطه حادثه خیر در استان زنجان شناسایی شده است که برای رفع نقاط حادثه خیز آشکار سازی، نصب تابلو ، اصلاح هندسی و غیره در سطح جاده های استان زنجان انجام می شود.

,

شیر محمدی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت مقررات، آگاهی مردم و برطرف کردن نقاط حادثه خیر در سطح جاده های استان زنجان باعث کاهش تصادفات جاده ای شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه