اخبار داغ

فرماندار باشت:

خدمت و جلب رضایت مردم وظیفه تمام دستگاه هااست

خدمت و جلب رضایت مردم وظیفه تمام دستگاه هااست
فرماندار باشت گفت: تعامل بین بخشی جهت انجام امور ضروریست و در این زمینه لازم است نسبت به رفع موانع با همدیگر همکاری نمایند تا کارهای مردم به خوبی انجام گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری باشت نیوز، سید مسعود حسینی در جلسه  هماهنگی و برنامه ریزی رفع موانع افتتاح بیمارستان 32 تختخواب باشت به خدمت رسانی تمامی دستگاه ها اشاره و افزود: جهت  فراهم شدن زمینه افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی باشت لازم است تمام دستگاه های همکاری لازم را داشته باشند و با دستگاه هایی که کم کاری شود طبق قانون برخورد خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز,

فرماندار باشت افزود: تعامل بین بخشی جهت انجام امور ضروریست و در این زمینه لازم است نسبت به رفع موانع با همدیگر همکاری نمایند تا کارهای مردم به خوبی انجام گیرد.

,

وی بیان کرد: با افتتاح این بیمارستان بسیاری از مشکلات بهداشتی مردم مرتفع خواهد شد و از تحمیل شدن هزینه های اضافی به دوش مردم بواسطه سفر به شهرستان های همجواز جلو گیری خواهد کرد.

,

حسینی گفت: این بیمارستان دارای چهار بخش تخصصی از جمله کودکان، زنان و زایمان، داخلی و جراحی و دو اتاق عمل است  که با اعتبار30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و اعتبارات ملی  در زمینی به مساحت سه هزار و هفتصد متر مربع در حال ساخت است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه