اخبار داغ

در منطقه غرب شهرستان شهرکرد:

اختصاص بیش از شش میلیارد تومان برای اجرا و ساخت 11 پروژه

اختصاص بیش از شش میلیارد تومان برای اجرا و ساخت 11 پروژه
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرا و ساخت ۱۱ پروژه در منطقه غرب شهرستان شهرکرد اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ؛ حمید ملک پور  فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار داشت: ساخت و بهسازی کلینیک چالشتر و اشکفتک، اجرای فاضلاب اشکفتک و مهدیه، پوشش معابر، چمن کاری، ایجاد پل عابر، ایجاد پارک محله ای از مهمترین طرح ها و پروژه های در حال اجرا در منطقه غرب شهرستان شهرکرد است.

وی با اشاره به طرح فرهنگ سازی و مبارزه با مواد مخدر در نقنه و ناحیه ۳۲ شهرکرد افزود: این دو منطقه از نقاط آسیب پذیر و درگیر مواد مخدر هستند که در سال جاری ۱.۵ میلیارد تومان جهت اجرای برنامه های مختلف از جمله آموزشی، کارگاهی، فرهنگ سازی در این مناطق اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: ۳۵۵ میلیون ریال اعتبار به اداره ورزش و جوانان، ۱۳۰ میلیون ریال به اداره تبلیغات اسلامی، ۴۰ میلیون ریال به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد، ۱۳۵ میلیون ریال به اداره بهزیستی شهرستان و ۲۰۰ میلیون ریال به مجموعه استانداری جهت اجرای برنامه های مختلف جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در دو ناحیه ۳۲ و نقنه اختصاص یافته است که تا کنون ۷۹ درصد این میزان جذب شده است.

ملک پور افزود: ساخت و فعال کردن کتابخانه عمومی در ناحیه ۳۲، اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و تفریحی در این ناحیه، ارائه خدمات مشاوره، برگزاری کلاس های متعدد فرهنگی و آموزشی از مهمترین فعالیت های صورت گرفته در ناحیه ۳۲ شهرکرد است که تا کنون تاثیر خوبی را به خصوص در تغییر فضای خشک و سالم سازی محله داشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح ضربتی مبارزه با توزیع کنندگان و خریداران مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: این طرح بسیار موثر بوده است و تا زمان پاکسازی کامل همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/530ب

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه