اخبار داغ

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان:

100 میلیارد تومان از 6 هزار و 972 واحد تولیدی طلبکاریم

100 میلیارد تومان از 6 هزار و 972 واحد تولیدی طلبکاریم
مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: واحدهایی که در پرداخت حق بیمه های خود دچار مشکل شده اند می توانند تا نیمه اول فروردین 96 از بسته های تشویقی این سازمان استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمد اخلاقی مدیرکل تامین اجتماعی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش های این سازمان برای تسهیل و رفع موانع تولید در استان گفت: طبق آمار، سازمان تامین اجتماعی کمترین نقش را در ایجاد مشکلات واحدهای تولیدی دارد که نشان می دهد کارکنان این سازمان نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

اخلاقی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی استان حدود 100 میلیارد تومان از بخش های بیمه گذار خصوصی و دولتی طلب دارد اظهار کرد: این مطالبه مربوط به 6 هزار و 972 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی استان سمنان می شود که امیدواریم با توجه به مشوق های اعلامی در اسرع وقت وصول گردد.

,

مدیرکل تامین اجتماعی استان ادامه داد: طبق بخش نامه، آن دسته از واحدهای تولیدی که به علت مشکلات اقتصادی سالهای اخیر دچار آسیب شده اند می توانند از 50 درصد تا 100 بخشودگی جرائم بیمه ای بهره مند شوند.

,

وی افزود: در گذشته یکی از شروط بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی بیمه گذاران آن بود که واحدهای تولیدی تا 16 ماه پیش از تاریخ بحران خود نسبت به پرداخت حق بیمه ها اقدام کرده باشند که این مدت در دستورالعمل جدید به 4 ماه تقلیل پیدا کرد.

,

اخلاقی از اضافه شدن دستگاه های دولتی به لیست مشمولین تقسیط و بخشودگی جرائم در بخشنامه جدید خبر داد و گفت: همچنین کارگاههای خدماتی نظیر تراشکاری نیز می توانند از این مشوق ها استفاده کنند.

,

مدیرکل تامین اجتماعی استان تصریح کرد: کلیه واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی که در پرداخت حق بیمه ها دچار مشکل هستند می توانند از با پرداخت بدهی خود از مشوق های این بسته حمایتی تا 16 فروردین سال آینده بهره مند شوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه