اخبار داغ

احمد مازنی در گرگان:

نظر و خواست مردم برایم محترم است/ بسیج کوثرانقلاب است/ روئسای جمهور آمریکا نماینده دستگاه بنی امیه و بنی عباس می باشند

نظر و خواست مردم برایم محترم است/ بسیج کوثرانقلاب است/ روئسای جمهور آمریکا نماینده دستگاه بنی امیه و بنی عباس می باشند
در نظر امام نیز نظر و رای مردم ارزشمند بوده چرا که تا مردم نخواهند حتی نمی شود دین خدا را در کشور پیاده کرد و بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد در کشور یکی از بهترین یادگارهای امام و کوثر انقلاب می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجو سلام » مراسم چهلمین روز مرحوم هاشمی با حضور احمد مازنی نماینده مردم تهران در مجلس و معاون سیاسی امنیتی فرماندار و همچنین رییس شورای اصلاح طلبان استان در دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «, دانشجو سلام »,

در این مراسم احمد مازنی نماینده مردم تهران در مجلس  گفت: برگزاری این مراسم در  دانشگاه که نقش مهمی در تکوین شخصیت نسل آینده دارد بسیار ارزشند است.

,

احمد مازنی گفت: خبر رحلت آیت االه  هاشمی را ناباورانه در راهروهای مجلس شنیدم و تقارن رحلت وی با  19دی نشان از الفت وی با انقلاب دارد.

,

ایجاد همدلی خواست مرحوم هاشمی

, ایجاد همدلی خواست مرحوم هاشمی,

نماینده مردم تهران افزود: امروز جامعه ما بایستی به فضای 19دی سال 56 برگردیم  و آن فضا ی همدلی در جامعه ایجاد کنیم.

,

وی افزود: در این سالها در کشور اتفاقاتی افتاد که قلبها را از هم دور کرد و خبر در گذشت هاشمی نیز مانند حوادث سهمگین38ساله ملت ما را غمگین کرد.

,

مقام معظم رهبری یاد گار سه یار مهم اما م می باشد

,

وی گفت: شعار اصلی ما  در زمان انقلاب درود برسه یاور خمینی ،هاشمی و دو سید حسینیی بود و از همان زمان نهضت آیت الله هاشمی همواره در کنار شهید بهشتی و مقام معظم رهبری بودند و کسانی که با نهضت امام مخالف بودند با این سه یار دیرین امام نیز مخالفت می کردند و امروز  دعا می کنیم که  مقام معظم رهبری در حفظ صحت  و سلامتی، محکم و با اقتدار راه امام و انقلاب را ادامه دهد.

,

مبنای نهضت امام ایمان به خدا و اعتماد به مردم بود

,

وی گفت: مبنای انقلاب امام بر ایمان به خدا و اعتماد مردم استوار بود از اینرو با الهام از این دو اصل جمهوری اسلامی را تشکیل و آن را هم در رای و نظر مردم قرار دادند.

,

وی با توجه به لزوم همدلی و وفاق در جامعه گفت: متاسفانه در سالهای اخیر اتفاقاتی در کشور افتاد که دلها را از هم دور کرد و همه جریانها حول محور قانون می بایست در کنار یکدیگر به توافق برسند.

,

نماینده مردم تهران، رای و نظر مردم را در جامعه اسلامی محترم دانست و گفت : در نظر امام نیز نظر و رای مردم ارزشمند بوده چرا که تا مردم نخواهند حتی نمی شود دین خدا را در کشور پیاده کرد از اینرو امام راحل تمام قوانین و حتی عزل بنی صدر را ابتدا به مجلس واگذار کرد و با استناد به رای مجلس وی را عزل نمود ازاینرو  همواره خواست و نظر مردم مورد احترام است.

,

وی با اشاره به  اعتقاد مرحوم هاشمی به نقش مردم گفت:  وی با وجود جایگاه بالا و مورد تاییدی که داشتند همواره خود را در معرض رای و نظر مردم قرار می دادند به طوریکه در چندین انتخابات از جمله در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 شرکت نمودند و با وجودی که نه تنها از سوی مردم بذیرفته نشدند بلکه  رقیب وی که صد درصد با افکار و عقایدش در تضاد بودند پذیرفته شد،صحنه را خالی نکرد.

,

قهر و طلبکاری در انقلاب معنا ندارد

, قهر و طلبکاری در انقلاب معنا ندارد,

مازنی ادامه داد، مرحوم رفسنجانی نه تنها با ملت قهرنکردند بلکه درانتخابات سال92 شرکت نمودند و بازهم با وجود رد صلاحیت شدن در خدمت انقلاب بوند و این رفتار  وی برای ما درس و سرلوحه است.

,

وی حوادث قبل 92 را بازی باخت باخت برای تمام جریانها خواند که برای همگان فضای پرتنشی برا بوجود آورد ! افزود: امروز ما باید با همکاری هم این فضا را تبدیل به بازی برد برد برای تمام گروهها و جریانها کنیم

,

مازنی با انتقاد از درگیری لفظی بین سران قوه مجریه و قضاییه گفت: تا زمانی که می شود با یکدیگرگفتگو کنیم چرا در تریبونها مواضع خود را اعلام می کنیم ؟!

,

وی با اشاره به  توکل بالای امام گفت: امام همواره خدا را ناظر بر اعمال و کردار خود می دانست و به اینکه عالم محضر خداست اعتقاد وافر داشت.

,

مازنی گفت: این رفتار امام باید برای همه سرمشق و الگو باشد و باید بدانند برای تمام اعمالی که انجام می دهیم در پیشگاه الهی مورد حساب قرار می گیریم و باید مراقب برخوردها و رفتارهایی که می کنیم باشم تا خدای ناکرده زمینه افتراء و تهمت فراهم نگردد.

,

نماینده مردم تهران تصریح کرد: همه ما روزی به پیشگاه الهی رجعت می کنیم  و از اینرو باید بدانیم اگر کسی ظلمی در حق جامعه و دیگران روا داشته باشد باید در محضر الهی پاسخگو باشد.

,

بسیج کوثر انقلاب است

, بسیج کوثر انقلاب است,

وی بسیج را یکی از یادگارهای مهم امام دانست و در این رابطه خاطر نشان کرد: بسیج کوثر انقلاب است که با تشکیل آن انقلاب همواره در جوشش است و در زمان دفاع مقدس نیز بسیج بیش از سایر نیروهای سازمان یافته در انقلاب موثر بود.

,

وی تعامل بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی را برای رشد بالندگی دانشگاه مفید دانست و گفت: فضای مباحثه و بحث در حوزه ها باید در دانشگاهها نیز ایجاد شود و همانند طلبه ها پس از بحثها و اظهار نظرهای متفاوت می بایست دوستانه با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

,

نماینده مردم تهران وجود کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها را ضروری دانست و افزود: این خواسته رهبری باید در دانشگاهها به طور کامل و اساسی اجرایی گردد.

,

مازنی دو جریان انحرافی را برای انقلاب تهدید کننده خواند و اظهار داشت: جریانی که به نام دین همه چیز را به دیگران تحمیل می کند و همچنین جریانی لیبرالی غربی که نقش دین را در زندگی مردم کمرنگ جلوه می دهند.

,

روئسای جمهور آمریکا نماینده دستگاه بنی امیه و بنی عباس

, روئسای جمهور آمریکا نماینده دستگاه بنی امیه و بنی عباس,

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ما گفت دو حزب جمهوری خواه  و دموکرات هر دو دشمن ملت ایران و انقلاب هستند، وی ترامپ را همچون دستگاه بنی امیه و اوباما را مانند بنی عباس خواند که هر کدام سیاست مخصوص به خود را در دشمنی با مردم ایران اعمال می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه