اخبار داغ

جنگ ماجنگ عقیده است، وجغرافیا ومرز نمی شناسد

جنگ ماجنگ عقیده است، وجغرافیا ومرز نمی شناسد
امروزه یکی از مباحث مطرح در جامعه ما بحث های فرهنگی است وبنا به فرموده رهبر انقلاب فرهنگ یکی از اساسی ترین مواردی است که باید در یک جامعه مورد توجه قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از رودبار ما ، در جامعه ای ایرانی باید  مقوله مباحث فرهنگی توجه شود که فرهنگ یک جامعه به صورت جزیره ای نمی تواند عمل کند و این فرهنگ در جهانی قرار دارد که همیشه برخوردها و تبادل فرهنگی در این جهان وجود دارد و مطرح است وبانگاهی در تاریخ می بینیم که فرهنگ های قوی با پشتوانه مردمی وملی وحکومتی همیشه بر فرهنگ های دیگر فائق امده اند و در مواردی فرهنگ رقیب را حذف و خود نیز جایگزین ان شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما ,

 

,

بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب فرهنگ یکی از اساسی ترین مواردی است که باید در یک جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

,

 
چیزی که امروز در جامعه ما به عنوان اقدامی در جهت مبارزه با  فرهنگ های سکولار غربی شناخته می شود  اقدامی هست به عنوان جنگ نرم،که شرح وتوضیح خصوصیات آن در این مقال نمیگنجد ،اما به یکی از راهکارهای اصلی تقویت فرهنگ اسلامی و مبارزه با فرهنگ غربی می پردازیم.

,
,

 
مسجد

,
,

 
مسجد همیشه به عنوان سنگری است برای حفظ دین خدا وانجام اقدامات فرهنگی وعلاوه برمحل عبادت به عنوان زیرساخت وسخت افزارکار فرهنگی است ودر هرجامعه و سکونت گاه روستایی اعم ازمحله،ده،آبادی،روستا و شهر به آن نیاز مبرم است.

,
,

 
درجنوب کرمان در این سال ها متاسفانه شاهد ورود جریان هایی با  پشتوانه دلارهای نفتی سعودی بودیم که بنا به دلایلی به ذکر جزئیات ان نمی پردازیم، فقط ذکر یک نکته این جا ضروری است که ماباید اقدامات پیشگرانه ی قوی را در این زمینه اتخاذ وبا استفاده از بنیه قوی فکری-عقیدتی خود به مقابله به چنین مسائلی بپردازیم.

,
,

 
مسجد،در جنوب کرمان و خاصه شهرستان رودبار جنوب وخاص تر در بخش جازموریان و روستاهای اسلام اباد چابید ،ریگک و تکل حسن این پایگاههای فرهنگی وجود ندارد.

,
,

 
به گزارش خبرنگار رودبار ما مردم این روستاها که مشتاق به ساخت مسجد بودند ولی توان مالی ان ها اجاه چنین کاری به انها نمیداد.

,
, رودبار ما ,

 
در این روستاها اکثر این مساجد یا ساخته نشده اند و یاهم در مراحل ابتدایی وشفته ریزی ماند ه اند وسال هاست که این شفته ها خاک میخورند و مردم روستا با امید به خدا چشم انتظار دستان پرمهر خیرین هستند تا ارزوی شنیده شدن اذان از مسجد این روستاها را بشنوند و شاید برای بعضی از بزرگان وسالخوردگان این روستا این ارزوی اخر باشد.

,
,

 

,

 

,

, ,

 
ذکر این نکته اینجا ضروری است که مردم بومی این روستاها، دانشجویان انقلابی زهکلوت وتیم ها و گروههای فعال جهادی در این بخش  وشهرستان رودبار جنوب و منطقه جنوب کرمان امادگی کامل خود را در جهت بحث های عمرانی و فرهنگی این مساجد و روستاها اعلام کرده اند و هم اکنون نیازمند یاری دستان پرمهر شما هستند.

,
,

 

,

 

,


از طرف مردم روستاهای اسلام اباد چاهبید،تکل حسن،ریگک

, ,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه