اخبار داغ

برگزاری اجلاس نماز در دهاقان+ تصاویر

برگزاری اجلاس نماز در دهاقان+ تصاویر
اجلاس شهرستانی ویژه نماز با مشارکت امام جمعه، ستاد اقامه نماز شهرستان دهاقان و دانشگاه آزاداسلامی با موضوع نماز و دانشگاه ادر سالن اجتماعات شهید بشارت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهاقان بیدار، اجلاس شهرستانی نماز با موضوع نماز و دانشگاه با حضور دانشجویان، استادان، مسئولان ادارات و طلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دوم اسفندماه در دهاقان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان دهاقان در این اجلاس با اشاره به آیات و روایت در خصوص این فریضه مهم افزود: اولین مأموریتی که به هر پیامبری داده شده است، اینست که نماز را به پا دارند و زکات پرداخت کنند.

حجت الاسلام اصغر رضوانی با بیان داستان پیامبر اکرم (ص) در زمان جاهلیت گفت: پیامبر اکرم در طول 13 سالی که در مکه به سر می بردند، با مشکلات زیادی روبرو بودند از جمله اینکه مشرکان مسلمانان را زخمی کرده و مورد اذیت و آزار قرار می دادند ولی هیچ دستوری برای مقابله با آنان از طرف خداوند نیامده بود تا زمانی که به مدینه هجرت کردند و در آنجا آیه 32 سوره حج نازل شد.

وی خاطرنشان کرد: سوره حج به منظور ایستادگی در مقابل دشمنان نازل شده است، در این آیه به پیامبر دستور داده شده که برای مقابله و ایستادگی در برابر دشمنان باید جنگ برپا شود و تو وظیفه داری به میدان جنگ بروی، خود و دیگران را به خطر انداخته و حکومت ایجاد کنی، اما این امر نیز یک شرط اساسی دارد و آن هم اقامه نماز و پرداخت زکات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهاقان بیدار,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه