اخبار داغ

برای چندمین بار در سال 95؛

گوجه فرنگی نایاب شد

گوجه فرنگی نایاب شد
این روز ها وقتی به میادین میوه و تربار سطح شهرستان و میوه فروشی ها مراجعه می کنیم به کمبود و در بیشتر موارد نبود گوجه فرنگی به عنوان یکی از موارد مصرفی روزانه مردم مواجه می شویم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین امسال این چندمین بار است که برخی میوه ها و صیفی جات در سطح کشورمان به دلیل برخی ناهماهنگی در این بخش با افزایش قیمت بیش از حد تصور وکمبود برخی از آن ها مواجه می شویم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

این روز ها وقتی به مغازه ها میوه فروشی سطح شهر گرمساری سری می زنیم قیمت بسیار بالا و غیر قابل تصور گوجه فرنگی می رسیم به طوری  که امروز و روز های گذشته این مورد که از خانواده صیفی جات می باشد قیمت فروش خود به ۴هزار تومان نیز رسانده است و این قیمت غیر قابل توجیه باعث اعتراض بسیاری از مردم به دلیل نداشتن توان مالی برای خرید گوجه فرنگی به عنوان یکی از صیفی جات مهم شد.

,

وقتی با مردم کمی صحبت کردیم آنها قیمت گوجه فرنگی را غیر قابل تصور دانستن و از نداشتن نظارت در این بخش در جهت رفاه حال مردم گلایه داشتند، حتی عده ای از احتکار برخی از واحدهای صنفی در جهت بالا رفتن بیشتر این صیفی محبوب شکایت داشته و خواستار برخورد با انها شدند .

,

برخی حتی از عرضه نکردن گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار در سطح شهر به دلیل بالابودن قیمت این محصول نیز گلایه کردند و افزودند: با افزایش یک کالا در این بخش بلافاصله میادین از عرضه این میوه ها انصراف می دهند و این امر باعث افزایش غیر قانونی بیشتر این گونه محصولات در واحد های صنفی شده است .

,

در این حال برخی از کارشناسان نیز در این بخش علت اصلی نابسمانی قیمت گوجه فرنگی را در کشور برودت آب و هوایی و وقوع سیل هایی در برخی از استان های تولید کننده این محصول عنوان می کنند

,

به هر حال افزایش این صیفی محبوب ایرانی ها در این ایام که نزدیک به پایان سال می شویم نیازمند نظارت و برخورد بیشتر مسولین حوزه نظارت و بازرسی در این بخش را می طلبد تا مردم کشورمان کمتر با مشکلاتی از این گونه فضاها مواجه شوند .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه