اخبار داغ

توقیف سواری هیوندای با بیش از 42 میلیون ریال خلافی

توقیف سواری هیوندای با بیش از 42 میلیون ریال خلافی
رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی از توقیف سواری هیوندای با بیش از 42 میلیون ریال خلافی توسط ماموران پاسگاه پلیس‌راه میاندوآب ـ ارومیه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،سرهنگ عباس فرمانی در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز با تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه پلیس راه میاندوآب ـ ارومیه روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری هیوندای را جهت بازرسی متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: در استعلام صورت‌گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که دارای مبلغ 42 میلیون و 800 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که با روشن‌شدن این امر خودرو به منظور پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

,

این مقام انتظامی اظهار داشت: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی‌که مبلغ جریمه خودرو یی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

,

سرهنگ فرمانی با اشاره به اینکه افزایش نرخ جرایم رانندگی یک عامل مهم بازدارنده در کاهش تخلفات رانندگی است، عنوان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نه‌تنها زیان‌های مالی در پی دارد بلکه ممکن است خسارت‌های جانی نیز به همراه داشته باشد.

,

رئیس پلیس‌راه استان در پایان یادآور شد: سرعت مطمئنه لازمه ایمنی جاده‌ها است و نباید برای زودتر رسیدن به مقصد حوادث جبران ناپذیر را رقم زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه