اخبار داغ

نارضایتی شهروندان ویس از خدمات شهری / بوی تعفن فاضلاب و تهدید سلامت مردم + عکس

نارضایتی شهروندان ویس از خدمات شهری / بوی تعفن فاضلاب و تهدید سلامت مردم + عکس
مردم شهر ویس سال‌هاست بر اثر سهل‌انگاری و بی‌توجهی برخی مدیران فاجعه‌آمیزترین معضلات زیست‌محیطی را تحمل می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باوی نیوز؛ مردم شهر ویس سال‌هاست بر اثر سهل‌انگاری و بی‌توجهی برخی مدیران فاجعه‌آمیزترین معضلات زیست‌محیطی را تحمل می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باوی نیوز,

در عصری که بهداشت محیط جزء جدایی‌ناپذیر زندگی‌هاست و توجه همه دولت‌ها به حوزه سلامت است اما متاسفانه بحث پسماند و فاضلاب همواره یکی از دغدغه‌های زیست‌محیطی برای بسیاری از افراد جامعه است.

,

ساکنان خیابان شهید مراقی شهر ویس از این وضعیت ابراز گلایه کردند.

,

یکی از شهروندان به خبرنگار ما گفت: بوی نامناسب و تعفن آن چشم و دماغ اهالی محل و رهگذران بسیاری را می آزارد!

,

وی ادامه داد: بوی فاضلاب در تمام منطقه می پیچید و موجب آزار و اذیت فرزندانمان شده و تا کنون چندین بار به بیمارستان مراجعه کرده ایم.

,

شهروند دیگری گفت: بوی نامطبوع فاضلاب چند سالیست که مردم این منطقه را اذیت می کند و با توجه به نامه نگاری هایی که به مسئولان امر صورت گرفته، تا کنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

,

وی افزود: وجود بوی تعفن فاضلاب و انتقال میکروب ها، سلامت ما را در این منطقه تهدید می کند و ساکنین محل بیشتر شب ها از بوی بد نمی توانند نفس بکشند و حتی گاهی شدت بوی نامطبوع به حدی است که تنفس آن، موجب سوزش گلو می شود.

,

شهروند دیگری با ابراز گلایه از این وضعیت اظهارکرد: چرا شهرداری جهت رفع مشکل موجود بی تفاوت شده و اصلا در قبال مسئولیتی که دارد پاسخگو نیست؟

,

وی تصریح کرد: مطمئنا این بی توجهی نشانه بی لیاقتی مسئولین امر در زمینه بی تفاوت بودن نسبت به سلامت بهداشت خانواده ها خصوصا کودکان می باشد.

,

یکی دیگر از شهروندان گفت: شهروندان این منطقه به حال خود تاسف می خورند که چنین مشکلاتی جلو چشم مسئولان بی تفاوت منطقه است ولی به سادگی از آن می گذرند.

,

وی ادامه داد: از شبکه بهداشت و درمان انتظار می رود بعنوان متولی بهداشت و سلامت، شاکی متولیان امر در دستگاه قضایی شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه