اخبار داغ

فرمانده سپاه ارزوئیه خبر داد:

حضور مسولان ادارات ارزوئیه در میدان تیر به جهت آمادگی نظامی

حضور مسولان ادارات ارزوئیه در میدان تیر به جهت آمادگی نظامی
فرمانده بسیج سپاه ارزوئیه گفت: دعوت از مسوولین ادارات و ارگانهای شهرستان ارزوئیه برای تیز اندازی در میدان تیز در جهت آمادگی نظامی این قشر بود، هدف ما تنها بار نظامی نداشت بلکه با شرکت مسوولین ادارات در این برنامه، تعامل بیشتری بین سپاه شهرستان و ادرات بوجود می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ارزوئیه خبر"؛ صبح امروز به دعوت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه از مسوولان شهرستانی برای تیراندازی در میدان تیر در جهت آمادگی رزم، برخی مسوولین شهرستان حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارزوئیه خبر,

در این خصوص رضا اسماعیل کاخ فرمانده بسیج سپاه ارزوئیه به خبرنگار ما گفت: دعوت از مسوولین ادارات و ارگانهای شهرستان ارزوئیه برای تیز اندازی در میدان تیز در جهت آمادگی نظامی این قشر بود، هدف ما تنها بار نظامی نداشت بلکه با شرکت مسئولین ادارات در این برنامه، تعامل بیشتری بین سپاه شهرستان و ادرات بوجود می آید و بیشتر با روحیات یکدیگر آشنا می شوند.

,

وی بیان نمود: امروز سپاه و بسیج در آمادگی لازم برای دفاع از مرز بوم خود در برابر هرگونه تهاجم خارجی است و روسای ادارات و کارمندان آنها جز بسیجیان و مدافعان حریم ولایت و کشورندف بسیج ئمتلق به همه اقشار جامعه است و مختص فرد یا قشر خاصی نیستف التفاقا دشمنان ایران اسلامی نیز از همین مهم واهمه دارند.

,

اسماعیل کاخ در پایان افزود: خوشبختانه تعمل بسیار خوبی بین مسوولین ادارات و سپاه شهرستان وجود دارد و این تعامل سازنده تمامی جنبه ها را در بر می گیرد، امیدواریم با این تعاملات سازنده بتوانیم باعث پیشرفت شهرستان و کمک به مردم در تمامی زمینه ها گردیم.

,

در پایان این مراسم، مسولان با یکدیگر جمع شدند و صبحانه ای صرف شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه