اخبار داغ

مدیرآموزش وپرورش کامیاران خبرداد:

تجلیل از مدیران و معلمان فعال کامیارانی در عرصه های تربیتی

تجلیل از مدیران و معلمان فعال کامیارانی در عرصه های تربیتی
مدیرآموزش وپرورش گفت: امور تربیتی تنها مختص آموزش وپرورش نیست و با توجه به تغییرات پرشتاب اجتماعی، لازم است دیگر نهادها نیز جهت بهبود شاخص های فرهنگی در جامعه با نهادهای آموزشی و تربیتی همکاری وارتباط نزدیک داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ مدیرآموزش وپرورش کامیاران از تجلیل و قدردانی از فعالان حوزه تربیتی شهرستان در هفته تربیت اسلامی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

هادی اله مرادی ظهر امروز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ما دراین باره اظهار داشت: هفته تربیت اسلامی مناسب خاصی است که می توان علاوه بر اعلام الگوهای تربیتی و اجتماعی برگرفته از آیین ودین مبین و اسلام، از فعالان حوزه تربیت که در نهادهای آموزشی و مراکز علمی فعالیت دارند تجلیل به عمل آید.

,

مدیرآموزش وپرورش به برنامه های هفته تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت:  باید اذعان داشت که امور تربیتی تنها مختص آموزش وپرورش نیست و با توجه به تغییرات پرشتاب اجتماعی، لازم است دیگر نهادها نیز جهت بهبود شاخص های فرهنگی در جامعه با نهادهای آموزشی و تربیتی همکاری وارتباط نزدیک داشته باشند.

,

وی همفکری و تبادل نظر را بخش جدائی ناپذیر تعلیم و تربیت قلمداد کرد و ابراز داشت: دست یابی به اهدف  مورد نظر تربیتی وآموزشی و تحقق برنامه های تعلیم و تربیت مستلزم همفکری، همکاری و همسویی شهروندان و مدیران و هماهنگی کلیه عوامل موثر در عرصه های فرهنگی واجتماعی است.

,

اله ویسی به رصد فعالیت های آموزش و پرورش نیز اشاراتی کرده و بیان داشت: فعالیت های تربیتی و آموزشی آموزش وپرورش کامیاران از سوی شورای سوادآموزی کامیاران، مدیریت این اداره و کارشناسان متخصص در امور فرهنگی و اجتماعی رصد می شود.

,

مدیرآموزش وپرورش کامیاران افزود: همچنین هر چند ماه یک بار اعضای شورای سوادآموزی شهرستان گردهم می آیند و در آخرین نشست این شورا، فعالیت های آموزشی وپرورشی درسراسر شهرستان و چگونگی برگزاری جشن ستارگان، نحوه ثبت نام دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی و تبیین برنامه های هفته تربیت اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

,

اله ویسی در پایان درباره اقدامات نهاد آموزشی شهرستان در حوزه سوادآموزی خاطرنشان کرد: با اقدامات به عمل آمده، پوشش سواد آموزی طی دو ماه گذشته از 33% به 75% ارتقا یافته است و در نتیجه برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی بین عوامل موثر در سواد آموزی شهرستان می باشد و البته امیدواریم درآینده شاهد ارتقای بیشتر در شاخص های سوادآموزی باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه