اخبار داغ

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا:

رهبری، ستون انقلاب اسلامی/ رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب مقام معظم رهبری/ صهیونیست ها چاره ای جز ترک فلسطین ندارند

رهبری، ستون انقلاب اسلامی/ رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب مقام معظم رهبری/ صهیونیست ها چاره ای جز ترک فلسطین ندارند
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا، رهبری را ستون انقلاب اسلامی خواند و گفت:رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب مقام معظم رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری‌ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل در گفت‌وگو با خاورستان اظهار کرد: رژیم صهیونیست همواره به دنبال تخریب رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان ,

 

,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، ستون و اساس انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: ملت ایران باید آماده باشند زیرا که عوامل داخلی و خارجی رژیم صهیونیستی در پی تضعیف این ستون اصلی هستند.

,

 

,

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به  اظهارات وزیر رژیم صیونیستی، اضافه کرد: مقایسه ایران با کره شمالی مقایسه ای بی‌جا نیست زیرا نتوانستند رهبر معظم انقلاب را فریب دهند و به قول مقامات غربی، رهبری از نقشه دشمنان مطلع هستند و هموار توطئه های دشمنان را نقش بر آب می سازند.

,

 

,

وی با اشاره به اظهارات سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه هر هدفی داخل فلسطین اشغالی می تواند رژیم اسرائیل را به خاک سیاه بنشاند، اظهار کرد: با توجه به دفاع تمام قد حزب الله لبنان از نیروهای مقاومت، صهیونیت ها چاره ای جز ترک فلسطین و بازگشت به کشورهای خود ندارند.

,

 

,

قدیری ابیانه همچنین با اشاره به بخشی از ادعاهای وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ایران می کوشد سوریه را مبدل به پایگاه خود کند و جمهوری اسلامی را گسترش دهد، اضافه کرد: دشنان همواره به دنبال فرافکنی هستند زیرا ایران نسبت به هیچ  یک از کشورها، ادعای ارضی ندارد.

,

 

,

وی عنوان کرد: حمایت از سوریه زمینه شکست آمریکا و عربستان سعودی را فراهم می آورد و طرفداری ایران و لبنان از سوریه، تعادل غربی ها و هم پیمانانشان را به هم زده و آنها را به سمت شکست سوق می دهد.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل با بیان اینکه ترکیه به دنبال احیای حکومت عثمانی است، خاطرنشان کرد: ایران به دنبال وحدت مسلمانان است در حالی که ترکیه همواره به دنبال قومیت گرایی ست و این امر تمامیت ارضی ترکیه را به خطر می اندازد.

,

انتهای خبر/9

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه