اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

هیئت تجاری عمان به استان زنجان سفر می‌کند/ اعلام آمادگی عمان برای همکاری دوجانبه با استان زنجان

هیئت تجاری عمان به استان زنجان سفر می‌کند/ اعلام آمادگی عمان برای همکاری دوجانبه با استان زنجان
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره همکاری دوجانبه عمان با اتاق زنجان گفت: در این راستا هیئتی از کشور عمان به استان زنجان سفر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین جمیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سفر هیئتی از استان زنجان به عمان اظهار کرد: در حاشیه این سفر تجاری ‌، سفارت ایران در عمان آمادگی خود را برای اعزام یک هیات تجاری از عمان  به استان زنجان اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه این سفر نتایج خوبی داشت گفت: در این سفر عمانی‌ها و کشورهای همسایه عمان برای انجام همکاری های دوجانبه با اتاق زنجان  اعلام آمادگی کردند.

,

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: بازار سنجی نیازهای وارداتی عمانی‌ها، آشنایی با پتانسیلهای معدنی کشور عمان و علاقمندی عمانی ها به منظور ایجاد نمایشگاه ههای دوجانبه از نکات حائز اهمیت در نتایج این سفر بود.

,

وی با بیان اینکه حضور در مناطق آزاد تجاری در عمان  دارای ویژگیهای منحضر به فردی برای تجار در این مناطق است افزود: از جمله این مزیتها میتوان به معافیت ۱۰۰ درصد مالکان خارجی  از پرداخت مالیات‌، امکان ورود بازرگانان به این منطقه بدون اخذ روادید و همچنین اعطای وام برای اجرای پروژه های کشاورزی و  شیلات بوده است.

,

جمیلی ابراز کرد: در این سفر رئیس اتاق زنجان نیز با رئیس اتاق عمان در خصوص نحوه  گسترش همکاریهای فی ما بین  بحث و تبادل نظر کرد.

,

وی ابراز کرد: از سوی دیگر استان زنجان ظرفیتها و پتانسیلهای بالقوه ای در صادرات محصولات کشاورزی همانند کشمش ، انواع ادویه جات وغیره را به کشور عمان  دارد و همچنین  صادرات و فروش محصولات ساختمانی نیز از  بازار خوبی در کشور عمان برخوردار است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه