اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان قم:

40دوربین کنترل سرعت در محورهای استان نصب شده است

40دوربین کنترل سرعت در محورهای استان نصب شده است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان قم با اشاره به اینکه هر 20کیلومتر یک دوربین نصب شده است، گفت: در حال حاضر 40 مورد دوربین کنترل سرعت در محورهای استان نصب شده است و 32 مورد دیگر هم قبل از تابستان سال دیگر نصب خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل جمالی در گفتگو با خبرنگار سایت فرهنگ نگار با اشاره به تجهیزات نصب شده در استان و خارج استان، اظهار داشت: در کلیه محورهای مواصلاتی استان قم دوربین نظارتی و کنترل سرعت نصب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

وی افزود: این دوربین ها فقط در محور کمربندی در حال حاضر نصب نشده است و در تلاش هستیم تا انتهای سال این دوربین ها هم در این محور نصب شود.

,

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان قم با اشاره به اینکه هر 20کیلومتر یک دوربین نصب شده است، گفت: تعداد دوربین های نظارتی که در حال بهره‌برداری است 21 دوربین و همچنین تعداد دوربین های تردد شمار هم 70 مورد می باشد.

,

وی در ادامه به دوربین های کنترل سرعت اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر 40 مورد دوربین کنترل سرعت در محورهای استان نصب شده است و 32 مورد دیگر هم در حال نصب می باشد که در تلاش هستیم تا عید نوروز امسال نیمی از آن‌ها را آماده بهره برداری شود.

,

جمالی ابراز داشت: امیدواریم تا قبل از تابستان سال 96 مجموعه دوربین های کنترل سرعت استان را به 72 مورد برسانیم.

,

وی با اشاره به اینکه دو تابلو گرافیکی که مسیر را مشخص می کند داریم، اضافه کرد: 6 مورد دوربین پلاک خوان ، 3 تابلو سرعت سنج و 16 مورد تابلو سرعت نما هم در حال استفاده می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه