اخبار داغ

آخرین وضعیت از پروژه سه سطحه 15خرداد+تصاویر

آخرین وضعیت از پروژه سه سطحه 15خرداد+تصاویر
با توجه به تحویل عرشه پل سه سطحه 15خرداد بعد از وعده های بسیار دراین چند ساله ، مسئولین استان زمان تحویل کامل پروژه را قبل از نوروز امسال اعلام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سایت خبری فرهنگ نگار،پروژه تقاطع غیر‌همسطح عمار یاسر و خیابان 15 خرداد اواخر سال 92 با زمانبندی حدود 16ماه برای بهبود عبور و مرور شهری و روان‌سازی ترافیک شروع به کار کرد. این طرح یکی از طرح های سه عاملی شهری است که اجرای آن را قرارگاه قائم ارتش بر عهده گرفت.
طرح تقاطع 15 خرداد و عمار یاسر یکی از طرح های کلیدی شهر در یکی از پرترددترین معابر شهری است که نقش بسزایی در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر دارد و هدف از اجرای طرح تقاطع سه سطحه عمار یاسر و 15 خرداد کاهش ترافیک تقاطع و اتصال عماریاسر به عنوان بلوار شریانی شهری است.
با گذشت چند سال از شروع بکار این پروژه و طولانی شدن اجرای آن و دادن وعده های توخالی مسئولین در خصوص تکمیل و تحویل این پروژه در زمان های متعدد، مردم استان و الخصوص اهالی منطقه 15خرداد و عمار یاسر که بیشتر از دیگر اهالی استان در این مسیر تردد می کنند، را کلافه کرده است.
با وجود تمام وعده های داده شده چندی پیش عرشه این پل تکمیل و زیر بار ترافیکی شهر رفت و قرار بر این شده است که کل پروژه قبل از نوروز امسال تحویل داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری فرهنگ نگار,
,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه