اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهرنگ منصوب شد

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهرنگ منصوب شد
آیین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان کوهرنگ با حضور مدیر کل کمیته امداد و مسئولان شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، علی ملک پور، مدیرکل کمیته امداد استان چهار محال و بختیاری در این آیین گفت: کمیته امداد نهادی مردمی است که در انجام فعالیت های خود متکی و متعلق به مردم است و از ظرفیت مردم و مؤسسات خیریه برای مبارزه با فقر استفاده کند.

وی عملکرد کمیته امداد در شهرستان را مطلوب دانست و تصریح کرد: با درنظر گرفتن شرایط شهرستان و مشکلات اقتصادی و فرهنگی موجود مدیریت جدید باید با روحیه ای جهادی خدمت رسانی و تلاش خود را افزایش دهد.

ملکپور در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد گفت: پالایش ده درصدی خانوارهای تحت حمایت این نهاد از تکالیف و وظایف کمیته امداد استان است که باید با دقت بالایی انجام شود و مددجویان دچار آسیب های اجتماعی و اقتصادی نشوند.

وی با تأکید بر اینکه گسترش فرهنگ سالم اندیشی، قدردانی و تقویت کار گروهی در بین کارکنان مورد توجه مدیران قرار گیرد،مطرح کرد: با ایجاد همدلی ،همفکری و تعامل سازنده با همکاران باید به ارتقاء کیفی خدمات به صورت برنامه ریزی شده دست یافت و در تحقق این مهم اهتمام جدی داشته باشیم.

شایسته ذکر است در این آیین از خدمات آقای فریدون فاضلی مدیریت سابق کمیته امداد شهرستان کوهرنگ که به مدت پنج سال مدیریت این نهاد را در کارنامه کاری خود داشت، تقدیر و آقای حاج تقی غیبی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان کوهرنگ منصوب شد.






انتهای پیام/610ک

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه