اخبار داغ

فرمانده سپاه خدابنده خبر داد؛

خدابنده میزبان دو شهید گمنام می شود/برگزاری مراسم وداع با شهدا با حضور فرمانده سپاه استان زنجان

خدابنده میزبان دو شهید گمنام می شود/برگزاری مراسم وداع با شهدا با حضور فرمانده سپاه استان زنجان
دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در شهر زرین رود خدابنده تشییع و تدفین می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،بار دیگر افتخاز میزبانی از دو شهید گمنام نصیب مردم خدابنده شده و دوباره عطر شهدا در شهر می پیچد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

به منظور هماهنگی این برنامه معنوی جلسه ای با حضور مسئولان ذیربط در دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار شد.

,

ولی اله ابراهیمی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار اشراق۲۴گفت: دو شهید گمنام ۲۲ ساله و ۴۰ساله دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در شهر زرین رود شهرستان خدابنده تشییع و تدفین می شوند.

,

وی با اعلام برنامه های وداع و تشییع و تدفین این دو شهید، اظهار کرد: در روز چهارشنبه۱۱اسفند ماه مراسم استقبال از این دو شهید گمنام با حضور امام جمعه فرماندار،فرمانده سپاه،بخشدار و دیگر مسئولان شهرستان خدابنده انجام می شود.

,

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: در شهر قیدار مردم از میدان امام حسین(ع)تا مزار شهدای این شهر به استقبال از شهدا می آیند و سپس این دو شهید وارد روستاهای گوجه ییلاق،پیر مرزبان و شهید آباد می شوند و در نهایت به شهر زرین رود آورده می شوند و مراسم شب وداع با آنها و یادواره ۱۰۸شهید بخش بزینه رود در مصلای این شهر با سخنرانی سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان برگزار می شود و در ادامه مراسم مدیح سرائی مداحان انجام خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه آیین تشییع این شهدا پنج شنبه ۱۲ اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) است، افزود: مراسم تشییع از مصلای شهر زرین رود آغاز و پیکر مطهر این شهدا در پارک ملت این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

,

ابراهیمی ادامه داد: در مراسم تشییع دو شهید گمنام در شهر زرین رود شهرستان خدابنده،حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر قیدار سخنرانی خواهد کرد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه