اخبار داغ

افتتاح بیش از ۷۰۰۰ مترمربع فضای رفاهی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

افتتاح بیش از ۷۰۰۰ مترمربع فضای رفاهی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد
یش از ۷۰۰۰ مترمربع فضای رفاهی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسنا، بیش از 7000 مترمربع فضای رفاهی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی، مسئولین دانشگاهی و شهرستانی افتتاح شد .

رئیس دانشگاه آزاد واحد هشتگرد با بیان اینکه یکی از این پروژه های افتتاح شده پارکینگ دانشجویی کاملا مکانیزه با مساحت 5000 مترمربع و گنجایش 300 خودرو برای دانشجویان است، اظهار داشت: این پارکینگ با بهره گیری از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری به صورت هوشمند بوده و دانشجویان از طریق تگ های مخصوص تعبیه شده بر روی خودرو می توانند در تردد نمایند .

وی ادامه داد: طراحی این پارکینگ طراحی به گونه ای است که در صورت تکمیل ظرفیت ، سیستم به صورت هوشمند اجازه ورود خودرو جدید را نمی دهد. رئیس دانشگاه آزاد واحد هشتگرد افزود: این پروژه در مدت 1 ماه احداث شده و مجهز به دوربین های مداربسته و سیستم روشنایی مناسب می باشد .

شجاعی به افتتاح زمین ورزشی چند منظوره روباز به متراژ تقریبی 2000 مترمربع بوده اشاره و بیان کرد: این پروژه برای استفاده دانشجویان در اوقات فراغت و برگزاری مسابقات متنوع ورزشی احداث گردیده است و طی مدت 2 ماه به بهره برداری رسید . وی با بیان اینکه پروژه سالن تردد با گیت کاملا مکانیزه دانشجویان افتتاح شد، گفت: این پروژه با مساحت  200 مترمربع زیربنا در دو بخش تفکیک شده برای دانشجویان خواهر و برادر احداث شده و با استقرار گیت های تردد مکانیزه ورود و خروج دانشجویان را می توان کنترل کرد علاوه بر این خانواده ها نیز در فاز بعد می توانند از طریق وب سایت نسبت به حضور دانشجویان در دانشگاه مطلع گردند .

رئیس دانشگاه آزاد واحد هشتگرد اظهار کرد: چهارمین پروژه ای که افتتاح می شود ساختمان انتشارات دانشجویی به مساحت 50 مترمربع است چراکه تا قبل از این انتشارات دانشجویی در یک کانکس کوچک مستقر بود . 

در آیین این افتتاحیه دکتر بهمنی ضمن بازدید کامل از مجتمع دانشگاهی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره ) اقدامات صورت گرفته در این مدت مسئولیت دکتر شجاعی را بسیار قابل توجه و موجب ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده به دانشگاهیان دانست که این امر رضایتمندی دانشجویان را نیز افزایش  داده است.

وی اولویت اصلی مسولان دانشگاه را ارتقاء شاخص های علمی آموزشی و ارائه خدمات رفاهی بیشتر به دانشجویان دانست و بیان کرد: این امر باعث می شود دانشجویان شهر های اطراف نیز واحد هشتگرد را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب نمایند .


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسنا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه